توضیحات وکیل روح الامینی درباره دادگاه سعید مرتضوی

به گزارش رکنا ، میرمجید طاهری وکیل خانواده روح الامینی درخصوص شکایت عبدالحسین روح‌الامینی، پدر یکی از کشته‌شدگان کهریزک و نماینده فعلی مجلس از سعید مرتضوی و جزئیات جلسه دادگاه دیروز گفت: پرونده موکل من دو قسمت داشت که یک قسمت آن مربوط به شعبه ۷۶ و اتهام «بازداشت غیرقانونی» بود که رأی صادر شد و قسمت دیگر در شعبه ۲۲ تجدیدنظر بود که در رابطه با اتهام معاونت در قتل علیه آقای مرتضوی بود.

درخواست اعاده دادرسی مرتضوی

وی افزود: مرتضوی نسبت به رأی صادر شده توسط شعبه ۷۶ برای اتهام بازداشت غیرقانونی، درخواست اعاده دادرسی داد که در شعبه اول دیوان عالی کشور این درخواست تجویز شد، یعنی اجازه داده شد که پرونده مجدداً رسیدگی شود و به شعبه ۸ کیفری یک استان تهران ارجاع شد.

ارسال اطلاعیه برای شکات مرتضوی

وی افزود: حدود ۱۰ روز قبل به من اطلاع دادند و برای روز سه‌شنبه تعیین وقت شد؛ برای کلیه شکات آقای مرتضوی اطلاعیه ارسال شده است، جلسه روز سه‌شنبه با حضور قضات، نماینده دادستان، آقای مرتضوی و وکیل شان و آقای روح‌الامینی تشکیل شد.

وکیل خانواده روح الامینی گفت: دادگاه اظهارات طرفین را استماع کرد و منتظر تصمیم قضات هستیم احتمالاً وقت رسیدگی مجدد تعیین می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595398 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟