انتقام شیطانی از زن بی نوای همسایه / شوهر این زن با پسر تهرانی چه کرده بود؟

به گزارش رکنا، عصر بیستم آبان ماه سال ۹۸ مرد جوانی در حالی که هراسان بود با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از کشته شدن همسر ۳۲ ساله اش به نام مهناز خبر داد .

مأموران پلیس به خانه این زوج در شرق تهران رفتند و با جسد زن جوان روبرو شدند .

شواهد نشان می‌داد این زن خفه شده است.جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس به تحقیق پرداخت.

نخستین سرنخ قتل مرموز در تهران

در بررسی‌ها مشخص شد مهناز قربانی جنایت یک آشنا شده و قاتل یا قاتلان بدون شکستن قفل در وارد خانه شده اند. تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه بررسی فیلم دوربین مداربسته مغازه ای در نزدیکی خانه قربانی نخستین سرنخ را به پلیس داد. ماموران پلیس مرد جوانی را شناسایی کردند که از اهالی خانه نبود و ساعتی قبل از پیدا شدن جسد مهناز وارد خانه شده بود.

همسر مهناز به نام سعید و برادرش مهدی این مرد را شناسایی کردند و گفتند او را می‌شناسند .بهرام مرد خیاطی است که از سال ها قبل در آن محله زندگی می کند.

با افشای این ماجرا بهرام ۳۳ساله ردیابی و بازداشت شد .

اعتراف به قتل زن همسایه

بهرام که سعی داشت خودش را بی اطلاع از مرگ زن جوان نشان دهد در بازجویی های بعدی لب به اعتراف گشود و به قتل مهناز اعتراف کرد.

وی گفت: من قصد کشتن زن همسایه را نداشتم. به خانه آنها رفته بودم تا یک عکس تهیه کنم اما مهناز به محض روبه رو شدن با من جیغ و فریاد راه انداخت.من هم از ترس آبرویم او را خفه کردم.

انگیزه دیرینه در قتل فجیع

این مرد در باره انگیزه اش از تهیه عکس خصوصی این زن به پلیس گفت: این ماجرا به سالها قبل وقتی که من و برادر و همسر مهناز نوجوان بودیم، برمی گردد. ما در یک محله با هم زندگی می کردیم . در آن زمان سعید و مهدی با هم دوست بودند. آنها پشت سر من حرف زده و به همه بچه‌های محل گفته بودند من مورد آزار قرار گرفته ام. این موضوع باعث شده بود تا در مدرسه بارها مورد تمسخر همکلاسی هایم قرار بگیرم و تحقیر شوم. به همین خاطر کینه آنها را به دل داشتم.

وی ادامه داد: سالها از این ماجرا گذشت و من فهمیدم سعید با خواهر مهدی ازدواج کرده و به محله دیگری نقل مکان کرده اند.

این متهم گفت: بعد از مدتی سعید و همسرش به محل مان برگشتند و من پس از سال‌ها بار دیگر با سعید و مهدی روبرو شدم. آنها بار دیگر حرف های گذشته را پیش کشیدند و بار دیگر به اهالی محل گفتند من در نوجوانی مورد آزار قرار گرفته ام. من به همین خاطر می‌خواستم مدرکی علیه آنها به دست بیاورم تا دست از این حرف ها بردارند. من به خانه سعید رفتم و با شاه کلید در خانه اش را باز کردم. اما همسرش به محض روبه رو شدن با من جیغ و فریاد راه انداخت. من به او گفتم فقط می‌خواهم از او عکس تهیه کنم اما سر و صدا کرد و من هم از ترس آبرویم دستم را روی دهانش گذاشتم .من واقعا نمی خواستم او را بکشم. اما او ناخواسته خفه شد.

این متهم ادامه داد:من می خواستم روسری را از سر مهناز بردارم و از او عکس بگیرم تا اگر شوهر و برادرش بار دیگر حرف های نامربوط پشت سرم زدند آنها را تهدید کنم عکس مهناز را در فضای مجازی پخش می‌کند و آبروی آنها را می برم.

به دنبال اعتراف های این متهم و بازسازی صحنه جرم برای بهرام کیفر خواست صادر و پرونده اش به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد . مرد خیاط قرار است به زودی در دادگاه محاکمه شود. این در حالی است که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند.رای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟