2 دختر چند جوان تهرانی را در پارک به جان هم انداخت / سهیل با چاقو کشته شد + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، 16 شهریور سال 98 به دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های 110 گزارش درگیری خونین در یکی از بوستان‌های کرج به پلیس اعلام شد.

خیلی زود مأموران گشت کلانتری 31 در محل درگیری حضور یافتند و با پیکر غرق در خون پسر جوانی به نام سهیل 24 ساله که از ناحیه شکم زخمی شده بود، روبه‌رو شدند.

سهیل به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شد اما به خاطر شدت خونریزی ساعتی پس از بستری شدن، در بخش اورژانس جان باخت.مأموران پلیس در نخستین تحقیقات دریافتند سهیل در درگیری با پسر جوانی به نام فرید مورد اصابت چاقو قرار گرفته بنابراین با گرفتن حکم جلب وی، فردای همان روز متهم بازداشت شد.

اعتراف به قتل در بوستان فاتح

متهم در بازجویی‌های اولیه پس از اعتراف به قتلی که مرتکب شده بود، گفت: چند روز قبل من روی یکی از صندلی‌های بوستان نشسته بودم که دیدم دو پسر به دنبال مزاحمت برای دو دختر جوان هستند من و دوستم شاهد این ماجرا بودیم برای همین سعی کردیم آن دو پسر مزاحم را که اهل محله دیگری بودند، تنبیه کنیم به همین خاطر یک سیلی به یکی از پسر‌ها زدیم.

ماجرا تمام شد و آنها رفتند اما فردای همان روز آن دو پسر با دوستان‌شان به بوستان آمدند و به ما حمله کردند. من هم برای اینکه از خودم دفاع کنم، از چاقویی که همیشه در جیبم بود، استفاده کردم در ابتدا فقط قصد ترساندن آنها را داشتم فکر نمی‌کردم در این درگیری او کشته شود در یک چشم برهم زدن نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که من با چاقو ضربه‌ای به سهیل زدم و او از شدت خونریزی روی زمین افتاد. با دیدن این صحنه در حالی که دست و پایم را گم کرده بودم، گریختم.

به دنبال اعتراف این متهم جوان، وی به اتهام قتل عمد بازداشت شد.سرانجام صبح دیروز جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز برگزار شد اما با توجه به شرایط کرونایی کشور و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، متهم از طریق ویدئوکنفرانس در زندان به بیان دفاعیات خود پرداخت و دادگاه با حضور اولیای دم، نماینده دادستان و وکیل متهم تشکیل شد. در ابتدای جلسه دادگاه نماینده داستان متن کیفرخواست را خواند آنگاه قاضی فیروز رنجبر از اولیای دم خواست در جایگاه قرار بگیرند و درخواست خود را مطرح کنند.

قصاص برای قاتل پسر جوان

پدر و مادر مقتول نیز به عنوان اولیای دم خواستار قصاص قاتل فرزندشان شدند. سپس متهم به دنبال تفهیم اتهام از سوی رئیس دادگاه مدعی شد قبول دارم با چاقو مرحوم را کشته‌ام اما من قصدی برای کشتن او نداشتم او و دوستانش به من حمله کردند و من هم از خودم دفاع کردم.

وی درباره چاقویی که با آن قتل را مرتکب شده بود، به قضات گفت: چاقو را پس از فرار به باغ دوستم در چالوس بردم و همانجا مخفی کردم. الان بشدت پشیمانم و خواستار عفو و بخشش هستم. این متهم در حالی که اشک می‌ریخت، از اولیای دم خواست او را به خاطر جوانی‌اش ببخشند.

قضات دادگاه پس از بررسی محتوای پرونده باتوجه به درخواست اولیای دم وارد شور شده و متهم را به خاطر مباشرت در قتل عمد به قصاص نفس محکوم کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595022 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟