عامل حمله به مامور اورژانس در کوه های کرمان دستگیر شد / او تا دندان مسلح بود

 عامل تیراندازی و ضرب و جرح مأمور اورژانس 115 ریگان به دام افتاد.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان گفت: با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس امنیت عمومی عامل ضرب و جرح مأمور اورژانس 115 این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش رکنا ، اسحاق دریجانی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی ضرب و جرح مأمور اورژانس ریگان در تاریخ 16 تیرماه 99 شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با کار اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند و طی هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت به‌صورت ویژه و مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و در این رابطه همکاری و مشارکت مردم حائز اهمیت است.

دستگیری عامل تیراندازی کمتر از 3 ساعت در ریگان

همچنین دریجانی از دستگیری عامل تیراندازی و مجروح کردن دو نفر از شهروندان در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.

وی بیان داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی و مجروح شدن دو نفر از شهروندان دستگیری عامل تیراندازی به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

دریجانی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با یکسری اقدامات اطلاعاتی متهم در حال فرار به مناطق کوهستانی را شناسایی کردند.

دریجانی تصریح کرد: مأموران بلافاصله به مناطق کوهستانی حوالی پاسرخ عزیمت و عامل تیراندازی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح شکاری و تعداد ۳۵ فشنگ از متهم عنوان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و سلاح و مهمات کشف شده به همراه خودروی توقیفی به مراجع ذی‌صلاح انتقال داده شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594174 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟