بازداشت ضارب فراری خبرنگار اردبیلی

به گزارش رکنا ، سید عبدالله طباطبایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با ورود دادستانی و صدور دستور مستقیم قضایی به مرجع انتظامی ضارب متواری خبرنگار اردبیلی دستگیر شد.

وی با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه افزود: بدون شک خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم با قلم و بیان صریح و صادقانه در مسیر آگاه بخشی و حقیقت نگاری جامعه قدم برمی‌دارند.

پرداختن به نقش خبرنگاران ازسوی دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به نقش خبرنگاران، تصریح کرد: افزایش سطح آگاهی‌های حقوقی و قضایی مردم در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش حجم پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی بسیار مهم بوده و نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در افزایش این آگاهی‌ها مهم و بی‌بدیل است.

طباطبایی با قدردانی از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه، بیان کرد: آگاهی بخشی و ارتقای سطح دانش حقوقی و قضایی در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که اصحاب رسانه می‌توانند بیش از پیش به این موضوع پرداخت کنند.

وی بیان کرد: دادستانی مرکز استان برای احقاق حقوق عامه و برخورد قاطع با مخلان امنیت و نظم جامعه با جدیت ورود کرده و در این راستا اقدامات ارزشمندی در سطح استان انجام گرفته است و این اقدامات تداوم دارد.

گفتنی است؛ روز گذشته تعدادی از اراذل و اوباش به خبرنگار پیشکوست اردبیلی حمله و وی را مجروح کرده بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 593858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟