17 سابقه کیفری در کارنامه سارق حرفه ای لوازم خودرو / پلیس تهران فاش کرد

 سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران از شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه ای لوازم خودرو با 17 سابقه کیفری خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ" محمد کالوسی"  گفت: شامگاه گذشته طی تماس تلفنی شهروندی مبنی بر اینکه مردی در حال خم کردن درب خودروی پارک شده در کنار خیابان است، نزدیکترین گشت انتظامی ماموران کلانتری 122دربند برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی مراجعه کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری توضیح داد: با حضور ماموران در محل دو تن از شهروندان به گشت انتظامی مراجعه و اظهار داشتند، فردی که مشغول خم کردن در خودرو بوده با دیدن آنها از محل متواری و در داخل نانوایی که در حال تعطیل شدن است، خود را پنهان کرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: گشت انتظامی کلانتری به محل نانوایی که در همان نزدیکی محل سرقت بود، مراجعه و سارق با دیدن گشت انتظامی کلانتری شروع به سر و صدا و تهدید با سلاح سرد کرد.

دستگیری سارق حرفه ای خودرو در تهران

وی ادامه داد: متهم که قصد متواری شدن از محل را داشت و در مقابل دستور های پلیسی مقاومت می کرد، با مهارت گشت انتظامی کلانتری دربند دستگیر و در همان بازجوئی اولیه به جرم خود اعتراف می کند.

وی افزود: با انتقال متهم به کلانتری 122 دربندی مشخص شد که وی سابقه دار بوده و تا کنون 17 مرتبه متحمل کیفر داشته است.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه در بررسی کوله پشتی همراه متهم 2 دستگاه گوشی سرقتی و تعدادی لوازم داخل خودر کشف شد، خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهم به جرم انتسابی سارق حرفه ای برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 593482 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟