گنده لات های شهرری راهی زندان شدند /این مردان خشن همیشه مسلح بودند

دادستان شهرستان ری گفت: دو نفر از اراذل و اوباش که با درگیری مسلحانه موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند، دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش رکنا ، غلامرضا نوفرستی دادستان شهرستان ری اظهار کرد: پنجم مرداد ماه سال جاری یک فقره درگیری مسلحانه در یکی از محلات شهرری اتفاق افتاد که چند نفر از اراذل و اوباش به دلیل برخی اختلافات با همدیگر درگیر شده بودند که موجب رعب و وحشت مردم شده بود.

وی افزود: شهروندان پس از مشاهده این صحنه به پلیس گزارش دادند اما قبل از رسیدن مأموران، تمام اراذل از محل درگیری متواری شده بودند.

دادستان ری تصریح کرد: با رصد اطلاعاتی پلیس امنیت، طی روزهای اخیر دو نفر از این افراد در اسلامشهر شناسایی و در یک عملیات ضربتی با هماهنگی‌ قضائی دستگیر شده و به شعبه بازپرسی ری اعزام و پس از بازجویی به زندان منتقل شدند.

نوفرستی با اشاره به سابقه شرارت این افراد گفت: چندین بار از این افراد تعهد گرفته شده اما به خاطر تکرار اقدامات شرورانه دستگیر و زندانی شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۵ متهم متواری دیگر این پرونده چندی پیش در عملیات جداگانه در استان‌های غربی کشور شناسایی و توسط مأموران پلیس امنیت دستگیر شده‌اند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 592706 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟