آرامش به آبادان بازگشت / قلدر خشن آبادان دستگیر شد + عکس

به گزارش اختصاصی گروه حوادث رکنا، درپی وقوع چندین فقره سرقتهای به عنف درسطح شهرستان آبادان ونارضایتی شهروندان آبادانی موضوع جهت شناسایی ودستگیری سارقین به عنف بصورت ویژه دردستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

در بررسی ها مشخص شد که 2 جوان موتور سوار به سراغ طعمهایشان رفته و با تهدید چاقو وقمه اقدام به زورگیری و سرقت گوشی موبایل و وسایل با ارزش طعمها یشان دریک خیابان خلوت کرده اند.

صحنه زورگیری خشن از زبان مرد زخمی

یکی از طعمه های دزدان که هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است به خبرنگار رکنا گفت: روزحادثه در پشت شیلات در منطقه زمین شهری آبادان بودم که 2 جوان موتور سوار به سراغم آمدند و خواستند تا موبایل و وسایل با ارزشم را در اختیارشان قرار دهم اما من با توجه به اینکه از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی هستم به آنها گفتم ازشما ترسی ندارم و دزدان که در برابر مقاومت من قرار گرفته بودند با چاقو به جانم افتادند و ضربات زیادی زدند تا جایی که کارم به بیمارستان شهید بهشتی آبادان کشید.

photo_2020-07-29_15-33-01

تحقیقات پلیسی

تجسس ها برای دستگیری عاملان این سرقت های خشن ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری 11 ولیعصر باتلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی و فنی یکی ازسارقان را در منطقه فیه آبادان دستگیر کردند و از مخفیگاه وی 8 گوشی موبایل سرقتی و سلاح سرد کشف کردند.

تهدید سارقان به شکایت

افرادی که توسط این سارق مورد زورگیری قرار گرفته بودند در گفتگو باخبرنگار رکنا اظهار داشتند که این سارق جوان آنها راتهدید کرده بود که اگر شکایتی از آنها شود دست به قتل طعمه هایشان خواهند زد.

گفتنی است شاکیان پرونده عنوان کرده بودند که سارقان مسلح و یک شئی مثل اسلحه کلت کمری به دست داشتند که پلیس تحقیقات خود را برای صحت این موضوع که سارقان در زمان سرقت کلت کمری همراه داشتند را آغاز کرده است.

بنا به این گزارش، تحقیقات برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 591515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟