ساخت این فیلم قاتلی را از اعدام نجات داد / گریه های هنگامه قاضیانی+ فیلم
حجم ویدیو: 6.07M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01

به گزارش گروههنری رکنا، ماجرای «خط باریک قرمز» درباره یک گروه مجرم نوجوان در یک زندان است که با کمک چند مربی نمایش تصمیم می‌گیرند نمایشی را روی صحنه ببرند و ناگفته‌های زندگی خود را از این طریق بیان کنند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که اگر این نمایش موفق بود، به این بهانه و برای اجرا یک روز از زندان خارج شوند، اما عده‌ای تصمیم به فرار دارند.

«خط باریک قرمز» اولین مستند ایرانیِ برنده جایزه نت‌پک (شبکه توسعه سینمایی آسیا و اقیانوسیه) در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر است و جوایز مختلف داخلی و خارجی را در کارنامه دارد، اما آنچه این اثر را متمایز می کند این است که میلاد از شخصیت‌های داخل فیلم به دلیل ساخت و دیده شدن این مستند، مورد بخشش قرار گرفت و اعدام نشد.

پایبندی تازه فیلم خوشدست

نسخه‌ای که از این فیلم از دیروز ۶ مرداد اکران شده است با آنچه در جشنواره ها به نمایش در آمد، متفاوت است. خوشدست در این باره می‌گوید: فیلم پایان‌بندی تازه‌ای دارد و در آن به کنجکاوی مخاطبان حرفه‌ای که قبلا یک بار فیلم را دیده بودند، به صورت تصویری درباره سرنوشت شخصیت‌های این مستند سینمایی پاسخ می‌دهد.

در این مستند داستانی، توماج دانش بهزادی در کنار فرهاد اصلانی، هنگامه قاضیانی، امیر دژاکام، افشین هاشمی، آرش آبسالان، یاسر خاسب و همراهی نوجوانان کانون اصلاح و تربیت حضور دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590891 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟