یک سرقت مسلحانه وچندسرقت به عنف در یک روز آبادان / سایه وحشت بر سر آبادانی ها

به گزارش گروه حوادث رکنا، روز شنبه 4 مرداد ماه 3 سناریوی سرقت خشن در آبادان رقم خورد که تحقیقات برای دستگیری عاملان این دزدی ها در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفته است.

در بررسی ها مشخص شد که 2 جوان موتور سوار با در دست داشتن تفنگ کلت در یک سناریو به سراغ یکی از طعمه هایشان رفته و با تهدید اسلحه اقدام به زورگیری و سرقت گوشی موبایل و وسایل با ارزش طعمه شان دریک خیابان خلوت کرده اند.

یکی از طعمه های دزدان که هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است به خبرنگار رکنا گفت: روزحادثه در پشت شیلات در منطقه زمین شهری آبادان بودم که 2 جوان موتور سوار به سراغم آمدند و خواستند تا موبایل و وسایل با ارزشم را در اختیارشان قرار دهم اما من با توجه به اینکه از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی هستم به آنها گفتم ازشما ترسی ندارم و دزدان که در برابر مقاومت من قرار گرفته بودند با چاقو به جانم افتادند و ضربات زیادی زدند تا جایی که کارم به بیمارستان شهید بهشتی آبادان کشید.

بنا به این گزارش، تجسس ها برای دستگیری عاملان این سرقت های در دستور کار ماموران پلیس آبادان قرار گرفته است گفتنی است یک مقام آگاه از پلیس آبادان که نخواست نامش فاش شود ضمن تایید این خبر به رکن اگفت: خبرتنها یک سرقت مسلحانه و2 سرقت به عنف دریک روز در آبادان صحت داشته و دربرخی از تماسها به پلیس گفته شده بود سارقان مسلح هستند اما درتحقیقات بیشتر مالباختگان عنوان کردند چیزی شبیه به کلت کمری دردستان سارقان دیدیم که مطمعن نیستیم که واقعا کلت کمری باشد یا نه اما 2 سرقت به عنف و یک سرقت مسلحانه در روز شنبه مورد تایید است و متهمان با تلاشهای مأموران کلانتری 11 ولیعصر شناسایی و در ساعات آینده قطعا دستگیر خواهند شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

خبرنگار انتظامی وحوادث علی رنجکش

کدخبر: 590820 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟