پلیس هرمزگان به 9 سال فرار آدم ربای تبهکار پایان داد

به گزارش رکنا ، رییس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان یک متهم مشارکت در قتل پس از ۹ سال متواری شدن شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ عبدالمجید کرمی شامگاه شنبه در تشریح جزییات این خبر افزود: در راستای اجرای نیابت ارسالی از دادسرای بندرلنگه مبنی بر جلب یک متهم متواری که به مدت ۹ سال به اتهام مشارکت در قتل عمدی تحت تعقیب بوده، موضوع به صورت ویژه در دستور کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت.

وی بیان داشت: باتوجه به اهمیت موضوع ماموران با اقدام‌های فنی پلیسی پس از چندین روز تلاش بی وقفه محل اختفای متهم را در بندرعباس شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی به محل اعزام شدند.

متهم متواری سابقه مشارکت در آدم ربایی داشت

رییس پلیس آگاهی هرمزگان اظهارداشت: ماموران در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم متواری را که دارای سابقه مشارکت در آدم ربایی، مشارکت در سرقت مسلحانه و نگهداری سلاح جنگی غیرمجاز بود، دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی استان انتقال دادند.

وی گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی به جرم ارتکابی اعتراف کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

کرمی با تاکید بر اینکه هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان است، تصریح کرد: پلیس با ‌بکارگیری تمام توان خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590153 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟