سلاخی مرد کرمانی در خیابان / جنایتی که دوربین های مداربسته فاش کرد

اختلاف ملکی دو مرد میان سال به قتل یکی از آن ها منجر شد.

 

به گزارش رکنا،  روز جمعه سوم مرداد ماه جاری نزاع خونینی بین دو مرد میان سال از سوی اهالی یکی از محله‌های بافت کرمان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد.

به دنبال این خبر، بلافاصله مأموران راهی محل حادثه شدند و با بدن نیمه ‌جان مردی ۵۱ ساله که با ضربه چاقو زخمی شده بود، مواجه شدند.

ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند این فرد میان‌سال در جلوی منزلش از ناحیه سینه و شکم هدف اصابت و ضربه چاقو قرار گرفته و به سختی نفس‌ می‌کشد که بلافاصله با هماهنگی اورژانس 115 فرد زخمی به بیمارستان منتقل شد که لحظاتی بعد هنگام انتقال به بیمارستان به‌علت شدت خون ریزی تسلیم مرگ شد و جان سپرد.

تصاویر دوربین های مداربسته قاتل کرمانی را لو داد

با قتل مرد میان سال، موضوع به بازپرس کشیک قتل اعلام شد و تحقیقات برای دستگیری عامل این نزاع خونین ادامه یافت. به گزارش خبرنگار ما،

فرمانده انتظامی شهرستان بافت گفت: با حضور سریع چند گروه از پلیس های تخصصی و بررسی تصاویر دوربین های مدار بسته محل حادثه، قاتل شناسایی و در کمتر از 24 ساعت عامل این نزاع مرگبار در مخفیگاهش در یک نقطه دیگر از شهر دستگیر شد.

قتل  پایان تلخ اختلاف ملکی 2 کرمانی

سرهنگ"میرافضلی" افزود : با انتقال قاتل به مقرانتظامی، متهم مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفت و اعتراف کرد درگیری و نزاع ما به دلیل اختلاف ملکی بود که منجر به قتل شد.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: داشتن هرگونه اختلاف با دیگران هیچ گاه دلیل موجهی برای افزایش تنش و ایجاد زمینه های درگیری با افراد نیست چراکه در این صورت ممکن است فرد به سبب عصبانیت لحظه ای دست به این گونه اقدامات مجرمانه و جبران ناپذیر بزند و علاوه بر گرفتن حق حیات از دیگری خود را نیز برای تمام عمر گرفتار زندان یا دیگر مجازات های سنگین این نوع جرایم کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

توکلی

 

کدخبر: 590145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟