قتل صمیمی ترین دوست در یک درگیری بچه گانه / در پارک بی سیم رخ داد + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 11 شامگاه سه شنبه 24 تیرماه امسال بود که درگیری 2 پسر جوان در پارک بی سیم اهالی محل را از خانه هایشان بیرون کشید.

2 جوان که چاقو به دست بودند با هم درگیر شده و کسی جرات نداشت مانع درگیری آنها شود تا اینکه یکی از آنها با ضربه چاقو غرق خون روی زمین افتاد و جوان چاقو به دست با دیدن این صحنه پا به فرار گذاشت و شاهدان ماجرا در تماس با پلیس و اورژانس درخواست کمک کردند که خیلی زود پسر جوان که غرق خون روی زمین افتاده بود به بیمارستان منتقل شد.

تلاش پزشکان برای نجات جان پسر جوان ادامه داشت تا اینکه صبح روز 25 تیرماه مسئولان بیمارستان در تماس با پلیس از مرگ پسر جوان خبر دادند و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس عباس بخشوده برای دستگیری عامل درگیری مرگبار وارد عمل شدند.

تحقیقات پلیسی در صحنه جنایت

کارآگاهان در تحقیقات میدانی پی بردند ه این درگیری بین 2 دوست قدیمی و صمیمی رخ داده و پسر جوان پس از قتل دوستش پا به فرار گذاشته است، این در حالی بود که کارآگاهان در اطلاع پیدا کردند که پسر جوان از مسیر پشت بام به خانه شان رفت و آمد دارد.

ردیابی های پلیسی ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل پسر جوان پای در اداره پلیس آگاهی تهران گذاشت و خودش را تسلیم ماموران کرد.

قتل بچه گانه یک دوست

سعید 26 ساله که هنوز باور ندارد یکی از دوستان صمیمی اش را به خاطر یک مسئله بچه گانه عجیب به قتل رسانده می گوید که من قصد کشتن نداشتم و هنوز نمی توانم باور بپذیرم که بهترین دوستم را به قتل رساندم.

سعید در اعترافاتش گفت: من و محسن از بچگی با هم بزرگ شدیم و همیشه با هم بودیم و هر وقت ناراحت بودم او سنگ صبور من می شد و هروقت او ناراحت بود با من درددل می کرد، شب حادثه محسن حالت عادی نداشت و ناراحت بود، پست موتورش نشسته بودم و و در نزدیکی بسیم بودیم که علت سکوت و ناراحتی اش را پرسیدم اما او با لحن بدی جواب داد و گفت که حوصله ندارد.

وی افزود: هر چه از او خواستم سکوتش را بشکند و با من درددل کند حرفی نمی زد، همین رفتارش مرا ناراحت کرد چون همیشه سنگ صبور هم بودیم و چون با من حرف نمی زد عصبانی ام می کرد تا اینکه شروع به جر و بحث کردیم و از اینکه چرا حرفهایش را به من نمی زند با من بحث کردیم که سیم کلاچ موتور پاره شد و همین باعث شد تا درگیری لفظی ما بالا بگیرد.

سعید ادامه داد: محسن دست به چاقو شد و ضرباتی به سمت من پرتاب می کرد که در این صحنه من نیز مجبور شدم چاقویم را از جیبم بیرون بیاورم و به سمتش پرتاب کنم که ناگهان چاقو با او برخورد کرد و روی زمین افتاد.

پسر جوان گفت: وقتی با هم درگیر شده بودیم جمعیت زیادی شاهد درگیری ما بودند ولی از ترس جرات نداشتند مرا از هم جدا کنند، هر دو عصبانی و دست به چاقو بودیم و هنوز نمی دانم چاقو به محسن خورد و فقط یادم می آید که محسن یک لحظه ایستاد و یک قدم به عقب رفت و غرق خون روی زمین افتاد که با دیدن این صحنه شوکه شدم واز ترس پا به فرار گذاشتم.

سعید افزود: درخیابان پرسه می زدم تا اینکه از پشت بام و به صورت پنهانی وارد خانه مان شدم چون می دانستم پلیس در تعقیبم است و یک روز دستگیر می شوم تصمیم گرفتم خودم را تسلیم پلیس کنم.

پسر جوان در خصوص اینکه همیشه چاقو به همراه دارد گفت: چون بارها در محله شنیده بودم که بچه محل هایمان را خفت کردن و از آنها سرقت کردند به همین خاطر از ترس اینکه از من زورگیری نشود چاقو همیشه همراهم بودم ولی هیچ وقت از آن استفاده نکرده بودم.

سعید در پایان گفت: ناراحتم و عذاب وجدان دارم و هنوز نمی توانم باور کنم بهترین و قدیمی ترین دوستم را به خاطر یک موضوع بچه گانه به قتل رساندم.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس عباس بخشوده در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590091 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟