شلیک مرگبار در بزم شبانه پسران تهرانی / مسعود کشته شد + عکس

درگیری شدید در خیابان دماوند تهران یک کشته برجا گذاشت.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، نیمه شب بیست و سوم شهریور 92 صدای شلیک چند گلوله در خانه ای در خیابان دماوند تهران پیچید و پلیس را به آنجا کشاند. همسایه ها به پلیس گفتند: مسعود 33 ساله به تنهایی در خانه مجردی اش زندگی می کند و همیشه در خانه اش میهمان دارد . امشب هم در خانه اش میهمانی شبانه بر پا بود که یکباره صدای شلیک چند تیر شنیده شد و بلافاصله میهمانان خانه را ترک کردند.

به دنبال اظهارات همسایه ها پلیس به ساختمان مورد نظر رفت و با جنازه خونین مسعود روبه رو شد که با شلیک گلوله به سینه اش کشته شده بود.

پلیس در تحقیقات به بازجویی از میهمانان بزم شبانه پرداخت و آنان همگی مرد 34 ساله ای به نام بهزاد را عامل شلیک خونین معرفی کردند.پلیس به ردیابی متهم پرداخت و وی را یک ماه بعد در حالی که با شناسنامه جعلی در یک هتل در سرعین اقامت داشت دستگیر کردند.

شکسته شدن حکم قصاص اولیه

وی پای میز محاکمه ایستاد و ادعا کرد ناخواسته تیر را شلیک کرده است. در پایان جلسه قضات دادگاه بهزاد را به خاطر شلیک مرگبار به قصاص و به جرم نگهداری اسلحه به زندان محکوم کردند ولی این حکم به خاطر بر خی ایرادهای قضایی در شعبه 20 دیوان عالی کشور تایید نشد. به این ترتیب رسیدگی به این پرونده از سر گرفته شد.

درخواست دوباره حکم قصاص برای قاتل هفت تیرکش

در ابتدای آن جلسه مادر و خواهر و برادرهای قربانی که ولی دم محسوب می شوند در جایگاه ویژه ایستادند و برای بهزاد حکم قصاص خواستند.

مادر مسعود با اشاره به متهم گفت: این مرد با اسلحه و بی رحمانه پسرم را کشت ولی با دروغ گویی هایش چند سال است که سیر رسیدگی به این پرونده را به بیراهه کشانده است. من تقاضا دارم هر چه زودتر برایش حکم قصاص صادر شود

قتل اشتباهی مقتول در دورهمی شبانه جوانان تهرانی

سپس متهم به دفاع پرداخت و گفت: از قبل با یکی از دوستانم به نام مهدی اختلاف داشتم.ما قبلا با هم درگیر شده بودیم و مهدی مرا عمدی با ماشین زیر گرفته بود. به خاطر وساطتت بعضی از دوستانم از مهدی شکایت نکردم اما قرار شد او هزینه های بیمارستانم را بپردازد. او هر بار برای پرداخت 14 میلیون تومانی که هزینه کرده بودم بهانه می آورد تا اینکه آخرین بار شنیدم برای ترساندن من دوست صمیمی ام را به خانه اش برده و او را حسابی کتک زده است. به همین خاطر به فکر انتقام جویی افتادم و یک کلت کمری تهیه کردم. وقتی فهمیدم مهدی در خانه مسعود میهمان است به آنجا رفتم تا مهدی را بکشم اما مسعود مانع راهم شد.

وی در تشریح شلیک مرگبار گفت: من تیر اول را هوایی شلیک کردم و قصد آسیب زدن به کسی را نداشتم. اما چون قبلا هیچ وقت با کلت شلیک نکرده بودم ناخواسته دستم روی ماشه رفت و چند تیر به مسعود شلیک شد.

وی به عنوان آخرین دفاع گفت:من به نظریه پزشکی قانونی اعتراض دارم. کارشناسان اعلام کرده اند گلوله مستقیم شلیک شده است ولی من در راه پله ها بودم و مقتول در بالای پله ها قرار داشت.تیری که به او برخورد کرد اول به دیوار خورد و بعد از کمانه کردن در سینه مسعود نشست. من واقعا هیچ خصومتی با مسعود نداشتم و نمی خواستم او را بکشم.من واقعا برای ترساندن مهدی به آنجا رفته بودم و چون کار کردن با کلت را بلند نبود این چنین گرفتار شدم.

در پایان جلسه متهم از قضات مهلت گرفت تا با اولیای دم مذاکره کند.

بخشیده شدن مرد قاتل پس از 7 سال

وی توانست رضایت اولیای دم را جلب کند و دیروز از جنبه عمومی جرم در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

بهزاد اظهارات قبلی اش را تکرار کرد و به قضات دادگاه گفت: باور کنید شلیک اتفاقی رخ داد. من فقط می خواستم مهدی را بترسانم و قصد کشتن کسی را نداشتم. گلوله ناخواسته با بهزاد برخورد کرد.

وی ادامه داد: من نزدیک به 7سال است در زندانم و با سختی زیاد توانستم رضایت اولیای دم را جلب کنم. حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 588926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟