چوپان وارمینی راز هولناک 2 دوست را برملا کرد + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل به دنبال پیدا شدن جسد یک مرد ناشناس از سوی چوپانی که گوسفندانش را به چرا برده بود در دستور کار پلیس ورامین قرار گرفت.

ماموران بلافاصله در محل حاضر شدند و به بررسی پرداختند . شواهد نشان می‌داد جسد مرد ناشناس با ضربه چاقو از پا درآمده و چند روز از مرگ وی گذشته است .

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل و تلاش برای افشای هویت وی آغاز شد . در بررسی‌ها روشن شد جسد متعلق به مرد ۳۰ ساله ای به نام پدرام است که خانواده اش ناپدید شدن وی را به پلیس اعلام کرده بودند.

پلیس به تحقیق پرداخت و دریافت پدرام آخرین بار به ملاقات دوست صمیمی اش به نام سعید رفته بود.

با افشای این ماجرا سعید به عنوان مظنون بازداشت شد. وی گفت: من و پدرام سالها بود با هم دوست بودیم .مدتی بود شراکتی با هم کار می‌کردیم و هیچ اختلافی با هم نداشتیم .من نمی دانم چه کسی و با چه انگیزه‌ای پدرام را کشته است.

اختلاف شدیدی که قتل به همراه داشت

در حالی که سعید سعی دارد خودش را بی اطلاع از ماجرای قتل شریک کاری اش نشان دهد همسر پدرام به ماموران گفت :شوهرش سر خرید و فروش یک باغچه با سعید اختلاف داشته است.

با افشای این ماجرا سعید بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و این بار به قتل اعتراف کرد.

وی گفت: مدتی بود سر خرید یک باغچه با پدرام اختلاف پیدا کرده بودم. آخرین بار برای حل اختلاف با او قرار گذاشتم اما صحبت میان ما بی نتیجه ماند و با هم درگیر شدیم . من هم در اوج خشم با چاقو او را زدم. سپس از ترسم جسد او را در بیابان رها کردم.

قتل خونین در ورامین رقم خورد

سعید در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواستند.

در آن جلسه متهم جرمش را نپذیرفت و ادعا کرد دوستش را نکشته و قبلاً تحت فشار روانی در پلیس آگاهی به قتل اعتراف کرده است.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده وی را به قصاص محکوم کردند.این پرونده با اعتراض سعید به دیوان عالی کشور فرستاده شد تا بار دیگر موشکافانه بررسی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 588561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟