دزدی با پراید سفید رنگ / این سارق حرفه ای در حکیمیه دستگیر شد + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" گفت : 27 اردیبهشت ماه اکیپی از کارآگاهان پایگاه چهارم حین گشت زنی در بلوار بهار حکیمیه به یکی از اهالی محل برخورد که وی اظهار می داشت، راننده یک دستگاه خودرو پراید سفید دقایقی قبل از داخل خودروی لوازم و محتویات آن را سرقت و از محل گریخت .

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه این شهروند توانسته بود پلاک انتظامی خودروی سارق را به خاطر بسپارد، تصریح کرد: مالک خودرو در استعلام انجام شده شناسایی و مشخص شد مالک خودرو فردی به نام محسن است که با هماهنگی قضائی مالک خودرو در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی از منزل وی مقدار زیادی لوازم مسروقه از قبیل ضبط، باند آمپلی و... کشف و به پایگاه چهارم انتقال یافت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش با همین عنوان مجرمانه تحت کیفر بوده است، بیان داشت : متهم پس از حضور در پلیس آگاهی به 100 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف و اظهار داشت، اموال سرقتی را به صورت دستی به فروشندگان مواد مخدر فروخته است .

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت : با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی و شناسایی تمام مال باختگان متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 588496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟