راز سرقت های دزد سابقه دار با موتور سرقتی فاش شد

به گزارش گروه حوادث رکنا، در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان آبادان شناسایی عامل این سرقت ها در دستور کار ماموران کلانتری 18 ذوالفقاری قرار گرفت.

ماموران کلانتری 18 ذوالفقاری که به صورت ویژه گشت زنی ها را در دستور کار خود قرار داده بودند در ساعت 9 شامگاه جمعه 20 تیرماه یکی از سارقان سابقه دار را که به تازگی از زندان آزاد شده و سوار بر موتور در حال پرسه زنی در بازار جمشید آباد آبادان بود را مشاهده کردند.

راز سرقت سارق سابقه دار

ماموران در این صحنه وارد عمل شدند و با متوقف کردن سارق سابقه دار از وی مدارک موتور را خواستند که این متهم ادعا کرد که موتور سیکلت را به تازگی خریده است و هنوز سند و مدارک موتور را تحویل نگرفته است.

تیم پلیسی که ادعاهای این سارق سابقه دار مشکوک بودند شماره پلاک و بدنه موتور را از مرکز فوریت های پلیسی استعلام کردند که مشخص شد این موتور هفته گذشته در اهواز از یک پیرمرد زورگیری و سرقت شده است که متهم در این مرحله ادعا کرد اطلاعی از سرقتی بودن موتور ندارد.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شده و تحقیقات تکمیلی برای افشای دیگر جرائم احتمالی وی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 585485 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟