قتل برادر معتاد در تهران پارس / پدر و مادر اصلا شکایت نکردند ! + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده است دو سال قبل به دنبال وقوع درگیری خانوادگی در خانه ای در شرق تهران آغاز شد. مرد میانسالی هراسان با پلیس تماس گرفت و از جدال خونین میان دو پسرش خبرداد . ماموران پلیس وقتی به خانه این مرد رفتند با جسد خونین پسر ۲۷ ساله به نام پیمان روبرو شدند.

برادر کشی در تهران

شواهد نشان می‌داد پیمان قربانی دعوا با برادر کوچکش به نام پرهام شده است. پلیس به ردیابی پسر ۲۳ ساله پرداخت و همان شب وی ران در خیابان بازداشت کرد. پرهام به درگیری خونین با برادرش اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم پرداخت. اما پدر و مادر وی هیچ شکایتی علیه پسرشان مطرح نکردند و پیگیر پرونده نشدند.

در حالی که ۲ سال از این ماجرا گذشته بود معاون رئیس اول رئیس قوه قضاییه از طرف اولیای دم درخواست دیه را مطرح کرد. به این ترتیب پرهام دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به تشریح جزئیات ماجرا پرداخت.

وی گفت : برادر بزرگم همیشه با ما درگیر بود. من از سال ها قبل وقتی که نوجوان بودم کار می‌کردم ولی برادرم اعتیاد داشت و به همین خاطر همیشه پول هایم را به زور از من می گرفت .

مشکلات مالی موجب قتل برادر شد

وی ادامه داد: آخرین بار من و برادرم در خانه تنها بودیم .اول ماه بود و به تازگی حقوق گرفته بودم که برادرم می خواست حقوقم را به زور از من بگیرد که با هم درگیر شدیم .من همان موقع با پدرم تماس گرفتم و پدرم گفت تا دقایقی دیگر خودش را به خانه می رساند .

از رفتار های بردارم خسته شده بودیم

این متهم ادامه داد : اما قبل از رسیدن پدرم پیمان با چوب به من حمله کرد و مرا به شدت کتک زد. من هم برای دفاع از خودم یک ضربه چاقو به او زدم اما واقعاً قصد کشتنش او را نداشتم .

این متهم در حالی که سرش را پایین انداخته بود و اشک می‌ریخت گفت: باور کنید من و پدر و مادرم از رفتارهای برادر معتادم خسته شده بودیم اما هرگز راضی به مرگ او نبودیم. من دشمنی با برادرم نداشتم و بارها تلاش کرده بودم او را به کمپ ترک اعتیاد ببرم. باور کنید کشته شدن او یک اتفاق بود و به همین خاطر هم پدر و مادرم پیگیر پرونده نشدند و از من شکایت نکردند .من اموالی ندارم تا به عنوان دیه بپردازم اما می توانم کار کنم و دیه را بدهم.

با پایان اظهارات این متهم ، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583881 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟