حمله خونین به جوان خرمشهری +عکس 16+

به گزارش گروه حوادث رکنا، ساعت 23:15 دقیقه پنج شنبه 12 تیرماه درگیری خونینی در خیابان نقدی، خیابان شهید رحیمی به ماموران پلیس خرمشهر مخابره شد و تیمی از ماموران در محل درگیری حاضر شدند و با پسر جوانی که کارمند یک بنگاه املاک است روبرو شدند که از ناحیه سر، کتف، کمر و دستانش هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود.

پسر جوان به بیمارستان منتقل شد و ماموران تحقیقات میدانی را آغاز کردند که اهالی محل که شاهد ماجرا بودند اعلام کردند با توجه به ولادت امام رضا «ع» در جلوی مسجد ایستاده بودیم که 2 پسر جوان سوار بر موتورسیکلت بدون پلاک به جلوی در بنگاه املاک توقف کردند و بدون هیچ مقدمه ای به سمت کارمند بنگاه رفته و وی را هدف ضربات چاقو قرار دادند.

ماموران در این مرحله پی بردند که 2 جوان چاقو به دست وقتی متوجه حضور مردم می شوند با چاقو به سمت اهالی محل حمله کرده و سوار بر موتور پا به فرار گذاشتند.

تیم پلیسی در گام بعدی اطلاع پیدا کرد که 2 جوان چاقو به دست پس از فرار و در حالیکه اهالی محل در تعقیب شان بودند به سمت پارک حجاب رفته و در جمع 20 اراذل و اوباشی که در داخل پارک بودند خود را پنهان کرده اند.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری عاملان این درگیری خونین ادامه دارد و هنوز علت زخمی کردن کارمند بنگاه املاک مشخص نشده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 582968 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟