دزد عروسک های تهران دستگیر شد +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت: 15 اردیبهشت ماه پرونده ای با موضوع سرقت از انباری یک ساختمان مسکونی و دستگیری شخصی به نام "عبدالله 40 ساله" توسط ماموران کلانتری 159 بی سیم با دستور قضائی دادیار دادسرای ناحیه 15 تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارسال شد.

دزد عروسک ها

این مقام انتظامی تصریح کرد: شاکی با حضور در پایگاه ششم پلیس آگاهی اظهار داشت، 10 اردیبهشت ماه متوجه شدم سارق یا سارقانی با وارد به پارکینگ ساختمان یک کارتن عروسکم را که در داخل انباری موجود بود، سرقت کرده است. با تماس به مرکز فوریت های پلیسی، ماموران کلانتری بی سیم در بررسی های میدانی متوجه شدند که سرقت توسط مرد میانسانی انجام شده است و سارق به تنهایی سرقت را مرتکب شده است و این مرد قبلا نیز هم با ورود به پارکینگ ساختمان دوچرخه و اموال مشاعات را سرقت کرده است.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری در گشت زنی های هدفمند سارق را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و معترف شد اموال سرقتی را به فردی به نام "یوسف" فروخته است.

این مقام انتظامی بیان داشت : با هماهنگی مرجع قضایی دستگیری مالخر در دستور کار قرار گرفت و در 28 اردیبهشت ماه با هماهنگی های قضائی مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و در بازرسی از آن مکان تعدادی از اموال مسروقه کشف شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت : با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند .

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 582195 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟