این قاتل خیابان سعدی رشت را به خاک و خون کشید + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "رحیم شعبانی" رییس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: بنابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به جرح در خیابان سعدی رشت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

درگیری خونین در رشت

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس در محل اعلامی و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، مرد جوانی 40 ساله به دلیل اصابت چاقو از نواحی مختلف بدن مجروح که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

دستگیری قاتل پس از 2 ساعت

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع شناسایی ضارب در دستور کار پلیس قرار گرفت و سرانجام پس از تحقیقات صورت گرفته و اشراف اطلاعاتی متهم ظرف کمتر از 2 ساعت شناسایی و در یکی از میادین شهر رشت دستگیر شد.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه فرد مجروح روز بعد حادثه به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد اظهار داشت: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و علت و انگیزه خود از ارتکاب قتل را اختلافات دیرینه با مقتول اعلام کرد.

این مقام انتظامی گفت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان با تاکید بر عزم جدی نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش و برهم‌‎زنندگان نظم و امنیت جامعه خاطرنشان کرد: ماموران پلیس برای برقراری امنیت و آسایش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 582172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟