مرد جاعل خودش آموزش و پرورش بود / دیپلمه های شاهین دژ فاش کردند

به گزارش رکنا،  فرمانده انتظامی شاهین‌دژ گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان فردی را که اقدام به تهیه مدارک تحصیلی جعلی می‌کرد، شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ مجید عمران‌زاده روز پنج‌شنبه افزود: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی در شاهین‌دژ به‌صورت حرفه‌ای اقدام به جعل اسناد و مدارک تحصیلی می‌کند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

دستگیری جاعل مدارک تحصیلی در شاهین دژ

وی ادامه داد: پس از بررسی صحت و سقم آن، متهم با هویت معلوم در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزل وی تعدادی مُهر جعلی مربوط به مدارس و آموزش و پرورش شهرستان و بیش از ۲۰۰ برگه خلاصه تحصیلی و گواهی موقت پایان تحصیلات متوسطه و کاردانش به صورت خام و بدون استفاده که در امر جعل مدارک مورد استفاده قرار می‌گرفت، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شاهین‌دژ اظهار داشت: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و ضمن ارجاع متهم به مراجع قضایی، وی با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

سرهنگ عمران زاده تاکید کرد: جعل مدارک تحصیلی یکی از فعالیت‌های غیرقانونی است که با جدیت با متخلفان برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

شهرستان شاهین‌دژ با ۹۲ هزار نفر جمعیت و ۲ کلانتری در جنوب آذربایجان غربی واقع است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 580242 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟