پشت پرده یک حکم قضایی برای یک ثروت بادآورده / یاسوج

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۲۶ میلیارد ریال جعل و کلاهبرداری از حساب یک شرکت دولتی و دستگیری ۶ نفر در این رابطه خبر داد.

 سردارمهدی انصاری در بیان جزئیات این خبر، افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی طی دوفقره نامه جعلی منتصب به مقام قضائی مبلغ ۲۶ میلیارد ریال از حساب یک شرکت دولتی برداشت کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

انصاری تصریح کرد: کار آگاهان پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام تحقیقات فنی و تخصصی و تعامل با نماینده حقوقی و حراست یکی از بانک‌ها پرینت حساب مقصد کلاهبردار را مورد بررسی قرار دادند.

کلاهبرداری ازحساب یک شرکت دولتی کهگیلویه وبویراحمد/دستگیری 6 نفر

وی ابراز داشت: در بررسی مأموران مشخص شد، مبالغ برداشتی توسط شخص کلاهبردار به مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت خرید طلا، ۱۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال بابت خرید ۴ دستگاه خودرو، ۵ میلیارد ریال به حساب خواهرش و مابقی مبلغ را به حساب خودش نزد بانک واریز شده است.

انصاری با بیان اینکه دستور ممنوع الخروجی برای متهم اصلی پرونده صادر شد، بیان داشت: مأموران با انجام تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی متهم اصلی و ۵ متهم دیگر پرونده را دستگیر که متهمان در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و طلاهای خریداری شده توسط متهم به مقدار تقریبی ۴۵۰ گرم کشف و خودروها توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان دارای سابقه کیفری در زمینه جعل و کلاهبرداری هستند، خاطرنشان کرد: متهمین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.کد خبر برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579970 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟