قتل پسر عاشق پیشه  توسط خانواده اش دختر بجنوردی+ جزییات

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری چهار نفر به قتل یک جوان شیروانی خبر داد و گفت: خانواده دختر مورد علاقه این جوان به علت مخالفت با ازدواج، متهم به قتل هستند.

سردار علیرضا مظاهری اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان شیروانی به پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر اینکه فرزندشان مدتی است مفقود شده تحقیقات میدانی و تخصصی پلیس در رابطه با مشخص شدن وضعیت فرد مفقودی به قدرت دنبال شد.

مخالفت خانواده ها با ازدواج

وی افزود: با بررسی پرونده و همچنین دعوت از خانواده فرد مورد نظر، مشخص شد وی قرار بوده با دختری از اهالی همان منطقه که مدتی در ارتباط بوده ازدواج کند که هر دو خانواده با این موضوع مخالف بودند ازدواج کند.

سردار مظاهری اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان ۳ نفر به عنوان مظنون با هماهنگی مقام قضائی به پلیس آگاهی دعوت شدند که در نهایت بعد از اخذ اظهارات و تناقض گویی که وجود داشت با دستور مقام قضائی بازداشت موقت برای آن ها صادر شد.

با قرص مقتول را مسموم کردند

وی افزود: در بازرسی از محل اختفای این افراد یک دستگاه تلفن همراه متعلق به فرد مفقود شده کشف و با انجام اقدامات فنی و پلیسی کارآگاهان مشخص شد که متهمان از طریق دختر خانواده اقدام به گذاشتن قرار صوری با فرد مفقودی می کنند و در نهایت یکی از متهمان با خوراندن قرص نامعلومی وی را مسموم می کند.

جسد را داخل چاه انداختند

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در نهایت مشخص شد متهمان فرد مفقودی را به قتل رسانده اند و جسد وی را در داخل چاهی بدون آب به عمق ۳۰ متر در اطراف روستای بیگان انداخته اند.

وی افزود: کارآکاهان پلیس آگاهی با همکاری سازمان های امدادی به محل مورد نظر اعزام و جسد مقتول کشف و برای بررسی بیشتر و انجام آزمایشات مربوطه به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی یادآور شد: افراد دستگیر شده پس از تکمیل تحقیقات به همراه پرونده مربوطه برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟