فیلم گفتگو با 2 جوان تهرانی که در بازداشت پلیس هم شاد بودند +عکس
حجم ویدیو: 18.44M | مدت زمان ویدیو: 00:02:24

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، هفته گذشته 2 پسر جوان که در زمینه فروش و مصرف مواد مخدر گل در منطقه سیدخندان تهران فعالیت داشتند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

این 2 جوان که 19 و 21 ساله هستند ادعای عجیبی برای اعتیادشان به مواد مخدر گل دارند و می گویند آخر و عاقبت این کار دستبند پلیس است.

اعتیاد از روی کنجکاوی و تفریح

جعفر 21 جرم که به خاطر مصرف مواد مخدر گل و حمل 10 گرم گل دستگیر شده است به خبرنگار رکنا گفت: از 13 سالگی از خانواده جدا شدم و روزهای اول از روی کنجکاوی و جوانی به سراغ مواد مخدر گل رفتم و بعد از آن به مصرفم زیاد شد و تفریح من به اجبار تبدیل شد.

این جوان ادامه داد: اخر و عاقبت این کار دستبند پلیس و پشیمانی است.

حمید 19 ساله نیز به خبرنگار رکنا گفت: از روی بی عقلی و در سن 15 سالگی به سراغ گل رفتم و اغفال شدم و به خاطر مصرف مواد مخدر گل و حمل این مواد دستگیر شدم.

آسیب های جدی مواد مخدر گل به مغز

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به خبرنگار رکنا گفت: مصرف مواد مخدر گل که در فضای مجازی نیز تبلیغات زیادی در این مورد می شود در حالیکه این مواد مخدر مخرب و تخریب کننده است و روی مغز تاثیر مستقیم می گذارد و سلول های خاکستری را از بین می برد.

وی افزود: خانواده ها باید توجه زیادی به فرزندانشان کنند و باید شاهد تبعیض بین فرزندان نباشیم و اختلاف خانواده ها باعث جدایی فرزندان و فاصله گیری آنها و خانواده ها می شود.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: کمبود محبت باعث می شود فرزندان به سمت و سوی افرادی که مرتکب جرم می شوند بروند و در محیط جغرافیایی جرم قرار گیرد و مواد مخدر مصرف کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: این نوع مواد خانه مان سوز و ویرانگر است وخانواده ها در صورت عدم کنترل فرزندانشان آنها را از دست خواهند داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579396 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟