قتل ریحانه عامری توسط پدرش با تبر در کرمان / رومینا اشرفی تکرار شد + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 1.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

به گزارش گروه حوادث رکنا، از صبح امروز سه شنبه 28 خرداد ماه خبری مبنی بر قتل دختر جوانی به نام ریحانه عامری منتشر شد که معاونت اجتماعی پلیس استان کرمان در خصوص این پرونده خبر قتل ریحانه عامری را تایید و درباره جزئیات پرونده اعلام کرد که تحقیقات در حال بررسی است و بیان جزئیات آن به دستور مقام قضایی اعلام خواهد شد.

ریحانه عامری در لباس عروس

ماجرای قتل ریحانه عامری در کرمان

صبح روز دوشنبه 26 خرداد ماه امسال خواهر ریحانه عامری برای دیدن خانواده اش به خانه پدری اش در کرمان می رود، این دختر وقتی وارد خانه شد، هیچ یک از اهالی خانه داخل خانه نبودند و در اتاق ریحانه نیز بسته بود.

دختر جوان در خانه منتظر بازگشت پدر و مادر و خواهر بود که متوجه جابه جا شدن قالی های داخل خانه می شود و آنها را شروع به مرتب کردن می کند .

خواهر ریحانه عامری در انتظار اهالی خانه بود که پدرش با چهره ای آشفته و لباس های بهم ریخته وارد خانه شد و بدون اینکه حرفی بزند به اتاقش رفت و دوباره از خانه خارج شد.

دقایقی بعد از رفتن پدر ریحانه عامری، مادر ریحانه که برای تعویض پلاک خودرویش از خانه خارج شده به خانه بازگشت.

مادر جوان وقتی متوجه می شود ریحانه داخل خانه نبوده متعجب می شود و به دختر دیگرش می گوید که شب گذشته ریحانه ساعت 23:30 به خانه بازگشت و پدرش با او جروبحث کرد و ریحانه به اتاقش رفت و پدرش تهدید کرد که یک روز ریحانه را می کشد.

کسی در خانه فکر نمی کرد جنایتی رقم خورده باشد اما دلشوره عجیبی در دل دختر و مادر خانواده افتاده بود به همین خاطر هر 2 تصمیم به باز کردن در اتاق ریحانه گرفتند.

در اتاق ریحانه عامری باز شد، داخل اتاق بهم ریخته شده بود و همه لباس های دختر 22 ساله وسط اتاق بود، مادر و خواهر ریحانه عامری شروع به مرتب کردن اتاق می کنند که در بین لباس ها احساس خیس بودن لباس ها می کنند که با نگرانی لباس ها را کنار می زنند و متوجه می شوند وسط اتاق پر از خون است.

ریحانه عامری در ماشین

پلیس کرمان در خانه ریحانه عامری

مادر و خواهر ریحانه عامری با دیدن این صحنه هولناک با پلیس تماس می گیرند و خیلی زود تیم های پلیسی در محل حاضر می شوند و در تحقیقات ابتدایی مشخص می شود مسیر خون تا کنار خودرو رفته است و فرضیه قتل پیش روی ماموران قرار گرفت.

نبود یکی از تبرهای پدر ریحانه عامری فرضیه قتل این دختر 22 ساله با تبر را پررنگ تر می کند و ماموران موبایل پدر ریحانه عامری را ردیابی می کنند و مشخص می شود وی در بیابان های روستای اختیار آباد بوده که در همین حین پدر وارد خانه می شود.

سکوت پدر ریحانه عامری به قتل دخترش

پدر ریحانه عامری وقتی وارد خانه شد، سراسیمه بود و سکوت کرده بود، پلیس و مردم به دنبال سرنخی از ریحانه عامری بودند و این در حالی بود که صندوق عقب خودروی پدر ریحانه عامری و پلاک خودرویش خون آلود بود.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ساعت 11 شامگاه دوشنبه پدر ریحانه عامری سکوتش را شکست و ادعا کرد دخترش را با ضربات تبر به قتل رسانده و او را به بیابان های روستای اختیارآباد در اطراف کرمان منتقل کرده است.

عکس ریحانه عامری در لباس ورزش

مرگ ریحانه به خاطر خونریزی زیاد

پدر ریحانه عامری به قتل دخترش اعتراف کرد و مادر ریحانه با شنیدن این خبر حالش بد شد و به بیمارستان منتقل شد و ماموران وقتی به بیابان های اطراف روستای اختیار آباد رفتند با جسد خونین این دختر 22 ساله که با تبر به قتل رسیده بود روبرو شدند.

گفته می شود ریحانه تا ساعت 21 زنده بوده و به خاطر خونریزی زیاد به کام مرگ فرو رفته است.

پلیس کرمان چه گفت؟

معاونت اجتماعی پلیس کرمان در خصوص پرونده ریحانه عامری با تایید قتل وی اعلام کرد که تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد و جزئیات آن در صورت دستور مقام قضایی اعلام خواهد شد.

پس از گذشت ساعاتی از انتشار گسترده خبر قتل ریحانه عامری پلیس به یکی از خبرگزاری ها اعلام کرد قتل ریحانه عامری با تبر نبوده و با ضربات میله آهنی بوده است و تحقیقات در حال انجام است.

قتل رومینا اشرفی و فاطمه برحی شباهت زیادی به قتل ریحانه عامری دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 577523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟