اکبر طبری باور نمی کرد به این روز بیفتد! + عکس های عبرت آموز

به گزارش رکنا ، رسیدگی به پرونده اکبر طبری به همراه ۲۱ متهم دیگر از هفته‌های پیش در شعبه پنجم دادگاه ویژه کیفری یک و به ریاست قاضی بابایی آغاز شده است.

در این پرونده که متهم ردیف اول آن معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه است، متهمان متعددی از مفسدان اقتصادی، قاضی سابق اجرای احکام، بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه، وکیل دادگستری ،کارشناس دادگستری، کارمند وقت معاونت اجرایی و متهمان دیگر به چشم می‌خورند.

البته افراد نام آشنایی هم در پرونده اکبر طبری حضور دارند از غلامرضا منصوری قاضی سابق اجرای احکام تا بیژن قاسم‌زاده بازپرس سابق دادسرای فرهنگ و رسانه افرادی هستند که با همدستی اکبر طبری اقدامات ناصواب بسیاری را انجام داده‌اند.

یکی از مهمترین محور‌های اتهام اکبر طبری و همدستان او در این پرونده ارتشاء و مشارکت در شبکه چند نفری است متهمان این پرونده هرکدام به روش‌های متعدد رشوه‌ها را دریافت کرده‌اند، اما هم اکنون تعدادی از آن‌ها متواری شده‌اند.

متهمان فراری پرونده طبری چه کسانی هستند؟

از ۲۲ متهم این پرونده هم اکنون پنج تن آن‌ها از کشور متواری شده‌اند و به جز غلامرضا منصوری که با انتشار فیلمی خبر بازگشت خود به ایران را داد و سپس توسط پلیس اینترپل در رومانی دستگیر شد از سایر متهمان هنوز خبری موجود نیست.

حسن نجفی، مصطفی نیازآذری، مجید انوشه، غلامرضا منصوری و نادر شریف نجار افرادی هستند که پس از دستگیری طبری از کشور فرار کردند.

حسن نجفی متهم ردیف دوم پرونده با دستگیری متهم اصلی پرونده به خارج از کشور متواری شد و هنوز اطلاعاتی از او وجود ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

عکس هایی از چهارمین جلسه دادگاه طبری

اکبر طبری در جلسه چهارم

طبری

رسیدگی به اتهامات طبری

دادگاه طبری1

اکبر طبری در دادگاه

کدخبر: 577439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟