دزدان بد شانس موتورشان را در صحنه سرقت جا گذاشتند +عکس

به گزارش گروه حوادث، سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت گفت: اوایل فروردین ماه سال جاری شخصی با مراجعه به کلانتری 190 مجیدیه پلیس را درجریان سرقت لوازم و قطعات با ارزش خودروی خود به ارزش 120 میلیون ریال قرار می دهد و پرونده پس از ثبت اولیه به دستور دادیار دادسرای ناحیه 34 تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع می شود .

سرقت میلیونی از خودرو

وی توضیح داد: مال باخته برای ثبت اظهارات مجدد به پایگاه چهارم دعوت و بیان داشت، ساعت 2 بعد از ظهر 2 فروردین ماه خودروی پژو پارس خود را در آدرس مجیدیه شمالی پارک کردم و پس از ساعتی در زمان مراجعه به سمت خودرو مشاهده کردم تعداد 3 سارق با یک موتورسیکلت و یک خودرو پراید در حال سرقت هستند که با داد و فریاد من ترسیده و با رها کردن موتورسیکلت در صحنه سرقت با خودروی پراید از محل متواری شدند و لوازم و قطعات خودروام از قبیل دینام - ضبط – باند و ... با خود بردند.

دستگیری سارق موتور سوار

سرهنگ نثاری در ادامه گفت : کارآگاهان در گام اول تحقیقات مالک موتورسیکلت به نام کاظم را شناسایی و با هماهنگی قضائی متهم در پنجم اردیبهشت ماه دستگیر و در همان بدو دستگیری به جرم سرقت با همدستی 2 تن از دوستانش به نام های بهمن و امیر اعتراف می کند.

فروش وسایل سرقتی در فضای مجازی

این مقام انتظامی ابراز داشت: با دستگیری اولین متهم کارآگاهان با تکمیل سرنخ های موجود بهمن و امیر که در جنوب تهران مخفی شده بودند را شناسایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر می کنند. با انتقال متهمان به پلیس آگاهی ضمن قبول سرقت از خودروی شاکی اعلام داشتند، پس از سرقت لوازم و قطعات خودرو را در سایت های خرید و فروش اینترنتی به ارزش 80 میلیون ریال فروخته ایم.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت : با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی و اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اموال و قطعات خودروهای مختلف کشف شد. با توجه به شواهد و قرائن نشان می دهد سرقت های دیگری توسط این باند به وقوع پیوسته باشد که هر 3 متهم به دستور مقام قضائی برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار تیم مبارزه با سرقت های داخل خودروی پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار دارند .

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 575547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟