برادرم را جلوی چشمان پدر و مادرم چاقو چاقو کردم! / من دیوانه ام! + عکس

به گزارش رکنا، عصر سیزدهم اسفند ماه سال 98 به پلیس خبر رسید جدال دو برادر در خانه شان در خیابان شاهین شمالی به خون کشیده شده و پسر ۳۶ ساله ای به نام باربد زخمی شده است.باربد که از سوی پدر و مادر و برادر کوچکش به بیمارستان عرفان منتقل شده بود ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی جان سپرد و پدر و مادر وی برادر ۲۰ ساله اش به نام بهرام را به عنوان عامل جنایت معرفی کردند .

قتل برادر

بهرام به درگیری خونین اعتراف کرد و گفت: آن روز برادرم مشروب خورده بود و حال طبیعی نداشت و تعادلش را از دست داده .او مدام داد و فریاد می کرد . وقتی دیدم نمی‌توانم او را آرام کنم با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم و همان موقع مامور پلیس ۱۱۰ به همراه پدر و مادرم سر رسیدند. آنها سعی کردند باربد را آرام کنند اما نشد.او صندلی میز ناهارخوری را برداشت تا به سویم حمله کند .من سعی کردم صندلی را از دستش بگیرم اما با چاقو به سمت من حمله ور شد .من هم برای دفاع از خودم چاقو را از دستش گرفتم و چند ضربه به او زدم .اما من واقعا قصد کشتن او را نداشتم .

دخالت های خانوادگی

وی درباره علت درگیری با برادر بزرگش گفت :یک نفر قفل گوشی برادرم را باز کرده و گوشی موبایل او را چک کرده بود. برادرم گمان می‌کرد من گوشی موبایل او را چک کرده ام .به همین خاطر با من درگیر شد .او می‌گفت نباید به زندگی خصوصی او دخالت کنم. من به او گفتم اشتباه می کند اما قبول نکرد.برادرم دچار جنون شده بود. او به دختر مورد علاقه من فحاشی کرد و همین موضوع باعث بالاگرفتن دعوا شد .اما من واقعاً قصد کشتن برادرم را نداشتم.

پرونده این جنایت خانوادگی با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا پسرجوان به زودی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 574931 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟