تعقیب متهم فراری از دادگاه آبادان پس از 5 سال نتیجه داد

به گزارش رکنا، یک منبع آگاه از پلیس آبادان مبنی بر اینکه در پی فرار یک متهم سابقه دار که 5سال پیش وی موفق به فرار از بازداشتگاه دادگستری آبادان شده بود در نهایت توسط مأمورین تجسس کلانتری15احمد آباد آبادان دستگیر شد.

  این منبع آگاه در گفتگوی اختصاصی به رکنا گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت طلاجات از خانه های شهروندان آبادانی در سال 94 مأموران با کارهای اطلاعاتی موفق به دستگیری فردی سابقه دار دراین رابطه شده بودند که متهم دستگیر شده در آن زمان به 10فقره سرقت طلاجات اعتراف می کند.

دستگیری زندانی فراری پس از 5 سال در آبادان

 متهم درسال 94زمانیکه برای تکمیل تحقیقات به قاضی معرفی شده بود و در حالی که دستبند و پابند داشته موفق به فرار از بازداشتگاه دادگاه آبادان می شود و پابند و دستبندش را در حیاط دادگاه رها می کند و از محل متواری می شود.

این منبع آگاه در ادامه گفت : مامورین با بررسی های بعمل آمده متوجه می شوند متهم فراری پس از فرار از دادگاه به شهر مقدس مشهد رفته و سپس برای زندگی به شهرستان بروجرد می رود اما آدرس دقیقی از متهم بدست نمی آورند.

تا اینکه چند روز پیش مأمورین تجسس کلانتری 15احمد آباد با استفاده از منابع اطلاعاتی متوجه آن می شوند که متهم فراری به آبادان آمده است و در یک خانه در منطقه جرم خیز سده مخفی شده که مأمورین پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد مخفیگاه متهم شده و وی را دستگیر می کنند .

 متهم ابتدا خود را به دروغ با اسم دیگری معرفی می کند اما زمانی که متوجه شد پلیس او را می شناسد اعتراف کرد که همان سارق فراری است که5سال پیش از دادگاه آبادان فرار کرده بود که در بازرسی از متهم مقداری مواد صنعتی شیشه کشف و ضبط شد متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی گردید .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 574750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟