شلیک خونین دزدان  تهران در فرار از دست پلیس / مرد بی گناه تیر خورد

به‌گزارش رکنا، ساعت 9:20 شامگاه 10 خرداد مأموران کلانتری 139 مرزداران هنگام گشت در خیابان ناهید با صحنه عجیبی مواجه شدند. در چند متری آنها مرد جوانی از بالکن طبقه اول یک آپارتمان به خیابان پرید و شروع به دویدن کرد. همزمان با این پرش، دو مرد جوان نیز از در خروجی همان ساختمان خارج شده و به‌دنبال آن پسر شروع به فرار کردند. در همین موقع مرد جوانی از پنجره طبقه اول فریاد می‌زد «دزد، دزد» و از مردم برای دستگیری سارقان کمک می‌خواست.

شلیک برای فرار

مأموران با دیدن این صحنه، بلافاصله به تعقیب سارقان پرداختند. مردان فراری وقتی مأموران پلیس را در یک قدمی خود دیدند به‌دنبال راهی برای فرار بودند که در همین لحظه متوجه یک خودرو شدند که در کنار خیابان پارک شده و مرد جوانی پشت فرمان نشسته بود.

آنها با دیدن خودرو به سمت راننده رفته و با تهدید اسلحه از وی خواستند پیاده شود اما وقتی راننده مقاومت کرد یکی از دزدان اسلحه را به سمتش گرفته و تیری به شکم او شلیک کرد. سپس مرد زخمی را از خودرو بیرون کشیدند و کنار خیابان رها کردند و هر سه نفر سوار بر خودرو به فرار ادامه دادند. مأموران پلیس نیز به تعقیب آنها پرداختند اما مردان مسلح شروع به تیراندازی به سمت مأموران کردند و پس از دقایقی ناپدید شدند.

سرقت ناموفق

مأموران پلیس که خودرو سارقان را گم کرده بودند به محل حادثه برگشتند و بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند و راننده مجروح به بیمارستان منتقل شد. از سویی مأموران کلانتری به سراغ صاحب خانه‌ای رفتند که مردان خلافکار از آن بیرون آمده بودند.

مرد صاحب خانه در تحقیقات گفت: برای انجام کاری از خانه خارج شده بودم. ساعت حدود 9 و نیم شب بود که به خانه برگشتم. با کلید در را باز کردم، یکدفعه متوجه سر و صدا و حضور فردی در خانه شدم دستم را به سمت کلید برق بردم و به محض روشن کردن لامپ با چهره سه مرد ناشناس مواجه شدم.

او ادامه داد: مردان ناشناس با دیدن من شوکه شده و یکی از آنها که نزدیک بالکن بود، خودش را به کوچه انداخت و اقدام به فرار کرد. دو مرد دیگر که به در خروجی نزدیک‌تر بودند، مرا به سمتی هل داده و آنها هم فرار کردند. آنقدر شوکه شده بودم که برای چند لحظه نمی‌توانستم هیچ کاری انجام دهم. به خودم که آمدم شروع به داد و فریاد کردم و از همسایه‌ها کمک خواستم.

باتوجه به فرار مردان مسلح و زخمی شدن راننده خودرو بازپرس علیرضا بهشتی از شعبه دوم دادسرای ویژه سرقت، دستور بازداشت مردان فراری را صادر کرد و پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 574699 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟