دستگیری کیانوش موبایل قاپ حرفه ای بازار تهران

به گزارش رکنا، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری 2 موبایل قاپ و کشف 20 فقره سرقت در شرق تهران خبر داد و گفت: متهمان علت سرقت را عادت به موبایل قاپی اظهار کرده اند.

سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" با اعلام این خبر گفت: بیست و هشتم اسفند ماه سال گذشته پرونده ای با موضوع دستگیری گوشی قاپ از کلانتری 120 سیدخندان به پایگاه چهارم پلیس آگاهی فاتب ارجاع شد که محتویات پرونده حاکی از آن بود، متهمی به نام کیانوش 24 ساله در هنگام سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان توسط ماموران گشتی کلانتری دستگیر و همدست وی نیز متواری شده است.

عادت به موبایل قاپی علت سرقت های شرق تهران

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه کیانوش پس از تحویل به پلیس آگاهی فقط به سرقت اخیر اعتراف کرد، افزود: متهم که در تحقیقات پلیسی، چاره ای جز اعتراف به حقیقت نداشت به 20 فقره سرقت تلفن همراه با همدستی شخصی بنام وحید در مناطق شرق تهران اعتراف کرد .

سرهنگ نثاری گفت:در ادامه بررسی های مخفیگاه همدست متواری در محدوده بازار تهران شناسایی شد و پس از اخذ دستور قضائی وحید نیز در ششم اردیبهشت ماه در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

پاتک پلیس تهران به مخفیگاه موبایل قاپ حرفه ای

این مقام پلیسی، تصریح کرد: وحید که دارای سوابق کیفری متعدد در زمینه سرقت به شیوه قاپ زنی بود به کارآگاهان گفت : عادت به سرقت دارم و زمانی که شهروندی را می بینم که با تلفن همراه در حال صحبت کردن است و حواسش به اطراف نیست از این فرصت استفاده می کنم و موبایلش را می قاپم.

وی گفت: متهمان در خصوص سرنوشت اموال مسروقه اظهار داشتند، گوشی های سرقتی را در مولوی به رهگذران می فروشند و از فروش اموال سرقتی بیش از 300 میلیون ریال به جیب زده اند که با تلاش کارآگاهان تا کنون 16 تن از مال باختگان شناسایی شده اند.

این مقام انتظامی در پایان افزود: هر دو متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی روانه زندان شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 573813 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟