راز 9 هزار نوشابه و دوغ  فاسد در ورامین / مردی قصد جان مردم را داشت!

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ داریوش صادقی فرد، سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق تهران به رکنا گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت شرق استان تهران در تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که کالاهای غیربهداشتی، تاریخ گذشته و فاسد در یکی از انباری های نگهداری مواد غذایی در منطقه خیر آباد نگهداری شده است که تجسس ها در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی های پلیسی از صحت این خبر اطلاع پیدا کردند و پس از هماهنگی های لازم با مقام قضایی، ماموران همراه با نماینده های اداره بهداشت و اتاق اصناف برای بازرسی انبار به محل اعزام شدند که در بازرسی از این انبار مواد غذایی غیربهداشتی و تاریخ گذشته به دست آمد.

سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران ادامه داد: در بازرسی از این انبار ۶ هزار و ۱۳۲ شیشه و قوطی انواع نوشابه گازدار و ۲هزار و ۳۵۲ عدد دوغ شیشه ای و لیوانی تاریخ گذشته و غیر بهداشتی به ارزش کارشناسی شده ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ صادقی فرد گفت: برابر هماهنگی های به عمل آمده با اداره تعزیرات حکومتی و اداره بهداشت شهرستان ورامین، انبار مذکور توسط پلیس پلمب شد.

سرهنگ صادقی فرد با بیان اینکه در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و موارد مشکوک توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 573497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟