پایان کار دزدان خانه های ویلایی ساوجبلاغ / رییس باند در کردان دستگیر شد

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان "ساوجبلاغ "سرهنگ "علی سلیمانی" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ویلاها واماکن خصوصی در حوزه کلانتری بخش چندار شهرستان "ساوجبلاغ" و با توجه به اهمیت آن رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: کارآگاهان با تلاش های شبانه روزی و افزایش گشت های انتظامی در نقاط وقوع سرقت، در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از سارقان در منطقه "کردان" شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ منتقل شد.

متهم ابتدا منکر سرقت شد

فرمانده انتظامی شهرستان "ساوجبلاغ" بیان کرد : متهم در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود اما در مواجهه با مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و به 45 فقره سرقت از ویلاها و اماکن خصوصی منطقه "چندار" شهرستان ساوجبلاغ با همدستی 2 نفر از همدستانش اقرار کرد.

غافلگیری 2 متهم دیگر ازسوی پلیس

این مقام انتظامی اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه 2 متهم دیگر پرونده را نیز شناسایی و هر ۲ آن ها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی وسایل منزل سرقتی اعم از اقلام صوتی و تصویری، لوازم آشپزخانه و ... کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "ساوجبلاغ" خاطرنشان کرد: شهروندان با تجهیز منازل و ویلاهای خود به دزدگیر و دوربین مداربسته از سرقت اموال خود پیشگیری کنندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 573383 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟