غارت طلافروشی ها  در مرکز لس آنجلس توسط معترضین  + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 4.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46

به گزارش گروه حوادث رکنا، سه‌ شنبه هفته گذشته ویدئویی به طور گسترده در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن دِرِک چاوین مأمور سفیدپوست پلیس آمریکا به مدت حداقل 7 دقیقه زانویش را بر گلوی جورج فلوید شهروند سیاهپوست ۴۶ ساله گذاشته و فلوید ملتمسانه از وی می‌خواهد که آزادش کند و در نهایت بیهوش می‌شود و می‌میرد.

در این ویدئوی دلخراش که توسط یکی از رهگذران تهیه شده است، فلوید مرتباً می‌گوید نفسش بالا نمی‌آید و دارد می‌میرد. مأمور پلیس و همکارانش که در چندقدمی آنجا بودند، به نظر تحت تأثیر التماس‌های این مرد سیاهپوست یا افرادی که به تماشا ایستاده‌اند قرار نمی‌گیرند. رهگذران از چاوین می‌خواهند که از روی فلوید بلند شود و می‌گویند که او به نظر مرده است. پلیس ابتدا مدعی شد فلوید بعداً در بیمارستان در اثر «حادثه پزشکی» مرده است، اما گزارش اداره آتش‌نشانی مینیاپولیس نشان داد که فلوید هنگام انتقال به آمبولانس نبضش نمی‌زده است.

همان شب، هزاران نفر از معترضان در شهر مینیاپولیس به دادخواهی فلویدِ ۴۶ ساله به خیابان آمدند که این امر به رویارویی با پلیس و شلیک گلوله‌های پلاستیکی توسط مأموران پلیس انجامید.

غارت طلافروشی ها در آمریکا

پس از مرگ مرد سیاهپوست به دست مامور خشن پلیس آمریکا اعتراضات زیادی در شهرهای آمریکا نسبت به نژادپرستی صورت گرفته است که در این میان افرادی سودجو در مرکز شهر لس آنجلس دست به غارت مغازه های طلافروشی زدند.

در این فیلم همان طور که مشاهده می کنید تعدادی افراد سودجو با توجه به شلوغی و اغتششاتی که در کشور آمریکا صورت گرفته است به مغازه های جواهرفروشی و طلافروشی حمله کرده و اقدام به غارت این مغازه ها که برای ایرانیان است کرده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 573271 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟