مجازات قطعی عاملان قتل رومینا اشرفی به دستور دادستان گیلان

به گزارش رکنا، سیدمهدی فلاح میری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از رسیدگی سریع و قانونی به جنبه عمومی جرم مرتکب شده توسط عاملان جنایت تالش و قتل رومینا اشرفی توسط پدرش توسط دستگاه قضایی خبر داد.

 دستگاه قضایی صرف نظر از اینکه اولیا‌ی دم نسبت به جنبه خصوصی جرم چه خواسته ای از دستگاه قضا داشته باشند از لحاظ جنبه عمومی جرم سرعت و قاطعیت قانونی در رسیدگی و صدور رای و مجازات قانونی عاملان را به جد در دستور کار خود دارد.

عکس قتل رومینا

پرونده قتل رومینا اشرفی روی میز دادستان گیلان

سیدمهدی فلاح میری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از رسیدگی سریع و قانونی به جنبه عمومی جرم مرتکب شده توسط عاملان جنایت تالش توسط دستگاه قضایی خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با اعلام این خبر افزود: قتل رومینا اشرفی دختر ۱۴ ساله تالشی توسط پدر جنایتی هولناک بود که با هیچ دلیلی قابل توجیه نیست و دستگاه قضایی صرف نظر از اینکه اولیا‌ی دم نسبت به جنبه خصوصی جرم چه خواسته ای از دستگاه قضا داشته باشند از لحاظ جنبه عمومی جرم سرعت و قاطعیت قانونی در رسیدگی و صدور رای و مجازات قانونی عاملان را به جد در دستور کار خود دارد.

فلاح میری با بیان اینکه در حال حاضر پدر رومینا در بازداشت به سر می‌برد، اظهار داشت: اگر این خانواده نقش عاطفی خود را نادیده نمی‌گرفت و پدر نیز وظایف پدرانه و نوازشگرانه خود را به درستی ایفا می‌کرد، اکنون شاهد چنین جنایتی نبودیم.

عاملان قتل رومینا اشرفی مجازات قطعی می شوند

این مقام ارشد قضایی در پایان با اشاره به موضع گیری ها و اظهارنظرهای مختلف در فضای رسانه ای کشور درباره این جنایت گفت: به متولیان رسانه ای که برخی دلسوزانه موضع گیری داشتند توصیه میکنم در راستای مسئولیت اجتماعی خود مراقب حرف ها و کنش های خود و موضع گیری هایشان باشند تا از تکرار رخدادهای تلخی مانند این در جامعه پیشگیری شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 572500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟