عاملان نزاع دسته‌جمعی در اردبیل دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سیدعبدالله طباطبایی اظهار کرد: به دنبال درگیری که شب گذشته در شهرک رضوان اردبیل به وقوع پیوست عوامل درگیری دستگیر و برای متهمان تشکیل پرونده شد.

وی بیان کرد:‌ عوامل این درگیری و نزاع دسته‌جمعی پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی روانه زندان شدند تا رسیدگی‌های قانونی در این زمینه انجام شود که پرونده این درگیری در حال تکمیل است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل افزود: فیلم درگیری این افراد که با شرب خمر و به دنبال نزاع دسته‌جمعی اقدام به چاقوکشی و تخریب اموال در محل کرده بودند، در فضای مجازی توسط برخی افراد منعکس شده بود که این امر موجب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شد.

طباطبایی تصریح کرد: عاملان این امر به دنبال نزاع و درگیری اقدام به راه‌بندان در مسیر و نیز خسارت به خودروهای پارک‌شده در خیابان کرده بودند که تمامی این موارد در پرونده متهمان ذکر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از برخورد جدی و قاطع با متهمان این پرونده خبر داد و گفت: با تمامی افرادی که نسبت به بر هم زدن نظم و امنیت عمومی اقدام کرده و آرامش را در سطح استان بر هم بزنند برخوردهای قانونی لازم انجام می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 572482 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟