به گزارش رکنا، سرهنگ نور محمد فتحی زاده افزود : در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه یک صفحه اینستاگرامی در زمینه تبلیغ و برگزاری پارتی های شبانه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

ماموران در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند گرداننده صفحه اینستاگرامی با راه اندازی این صفحه و یک کانال تلگرامی اقدام به انتشار تصاویر پارتی های شبانه مختلط کرده و کاربران را در ازای دریافت مبالغی به این مهمانی ها دعوت می کند.

ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی گرداننده این صفحه که یک خانم میانسال بود در منطقه "ماهدشت" کرج شدند که با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

فتحی زاده خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس امنیت عمومی به صراحت به جرم خود اعتراف کرده و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رییس پلیس امنیت عمومی استان البرز افزود: فضای مجازی به صورت دائم توسط پلیس رصد می شود و از شهروندان تقاضا داریم در صورت مواجهه با صفحه ها و کانال هایی که در حوزه های مختلف جرائمی را مترکب می شوند، موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ماموران معرفی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟