پیگیری ماجرای مرگ زن کپرنشین در دادسرای کرمانشاه

به گزارش رکنا،  مهدی قنادی با اشاره به انتشار خبری درخصوص مرگ یک زن کپرنشین در رسانه‌های استان، اظهار داشت: در خبری که روزگذشته (پنجم خردادماه) برخی از رسانه‌های استان آن را انعکاس دادند، عنوان شده، مرگ این زن هنگامی رخ داده که ماموران شهرداری درحال رفع تخلف زمین خواری در محدوده یکی از شهرک‌های کرمانشاه بوده‌اند و تخریب کپر این زن حادثه را رقم می زند.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت بوجود آمده در استان به‌دنبال انتشار این خبر، دادسرای عمومی و انقلاب استان به آن ورود کرده و به جد در حال پیگیری این پرونده هستیم.

مرگ زن کپرنشین در کرمانشاه چه ماجرایی داشت؟

مسؤول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان اضافه کرد: پیکر این زن اکنون در پزشکی قانونی است و ما منتظر اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی استان درخصوص علت مرگ متوفی هستیم.

وی تاکید کرد: طی روزهای آینده نظر دقیق پزشکی قانونی در این رابطه اعلام خواهد شد و چنانچه محرز شود فرد یا افرادی در مرگ متوفی مقصر باشند، بدون اغماض با آن‌ها برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

قنادی یادآور شد: از همه رسانه‌های استان می‌خواهیم تا زمان اعلام نتیجه قطعی پزشکی قانونی از انتشار مطالب غیرواقعی پرهیز کنند و اطمینان خاطر می‌دهیم درصورتی که تخلفی محرز شود با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟