به گزارش رکنا، ،در پی گزارش سرقت های مسلحانه و زورگیری در شهرستان سیرجان ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت . ماموران انتظامی با شگرد های لازم اقدام به شناسایی این باند کردند. بنابر این گزارش ، سارقان با دیده بانی از عابر بانک ها یا طلا فروشی ها طعمه های خود را شناسایی و در صورت موقعیت مناسب، آنان را با ترفند خاصی داخل خودرو سوار می کردند و حتی با سلاح سرد یاگرم به شهر می بردند و در مسیر مشخص با همدستان خود با سرقت اموال یا خودروی آنان نیات شوم خود را اجرا می کردند.

فرمانده انتظامی سیرجان با بیان این که این سارقان پس از اطلاع از شکایت های مردمی و احتمال این که در دام پلیس گرفتار شوند به شهرستان های همجوار متواری می شدند ،افزود : سرانجام پس از هماهنگی با مقام قضایی یکی از متهمان در استان هرمزگان دستگیرشد و دو نفر دیگر نیز توسط متهم معرفی شدند که پس از شناسایی، به دام پلیس افتادند.

سرهنگ ایران نژاد با اشاره به این که متهمان در بازجویی های پلیسی تاکنون به پنج فقره سرقت در سیرجان و یک فقره در بندرعباس اعتراف کردند، خاطر نشان کرد : اموال مسروقه به مال باختگان تحویل داده شد و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند. این مسئول انتظامی یادآورشد: از سارقان یک قبضه کلت کمری با فشنگ و همچنین سلاح سرد کشف شد.
کرمانی
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 570039 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟