مسافر پرواز خارجی فرودگاه امام(ره)  راز عجیبی داشت

به گزارش رکنا، احمد جعفری نسب امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر جریمه 3 میلیارد 543 میلیون ریالی قاچاق ارز در فرودگاه امام خمینی(ره) اظهار داشت: ماموران پلیس فرودگاه امام(ره) در حین بازرسی از فرد مشکوک این میزان ارز قاچاق را از فرد متخلف کشف و ضبط کردند.

وی بیان کرد: فرد متخلف با تشکیل پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران معرفی شد و محکوم به پرداخت سه میلیارد و 543 میلیون ریال جریمه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران همچنین افزود: گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی، صمت، فرمانداری، اصناف با همکاری پلیس اقتصادی تمامی اصناف، مراکز عرضه کالا و انبارهای شهرستان ری را زیر ذره بین خود دارند و با هرگونه قاچاق و یا عرضه گران کالا به شدت برخورد می کنند.

جعفری نسب با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد گفت: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌ شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 569606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟