ماجرای موش مرده در ظرف ماست یک یزدی چیست + عکس

به گزارش رکنا، روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن مردی با لهجه یزدی از موش مرده در ظرف ماست فیلم گرفته و در شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشت.

در این فیلم، یک موش مرده ته ظرف ماست دیده می‌شود که اعضای خانواده بدون اطلاع از محتویات ته نشین شده در ظرف، بیش از نیمی از ماست را خورده‌اند و اکنون در انتهای ظرف به لاشه این موش برخورده‌اند.

این موضوع از سوی خبرنگار مهر در یزد مورد پیگیری قرار گرفت و ابتدا در تماسی با روابط عمومی دامپزشکی استان یزد، موضوع پیدا شدن لاشه موش در ماست مطرح شد که ابوالحسنی، مسئول روابط عمومی دامپزشکی یزد در این باره به مهر گفت: دامپزشکی مسئولیت نظارت و پایش سلامت فرآورده‌های خام دامی را بر عهده دارد بر این اساس از بین محصولات لبنی، تنها شیر تحت نظارت دامپزشکی است.

وی افزود: شیر به محض اینکه فرآوری شده و به ماست یا هر محصول دیگر لبنی تبدیل شود، مسئولیت نظارت آن بر عهده شبکه بهداشت خواهد بود.

پس از این اظهارات موضوع با کارشناسان شبکه بهداشت یزد در میان گذاشته شد که یکی از کارشناسان شبکه بهداشت در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: این فیلم نمی‌تواند مبنای درستی برای قطعیت این اتفاق باشد زیرا پیش از این نیز بارها در شبکه‌های اجتماعی شاهد شیطنت‌هایی از این دست بوده‌ایم.

وی تاکید کرد: شخص مورد نظر می‌تواند با مراجعه به مرکز بهداشت یزد، این موضوع را به طور رسمی پیگیری کند که تاکنون هیچ شکایت یا گزارش رسمی در این زمینه نداشته‌ایم.

وی از مردم خواست: هنگام خرید مواد لبنی، اولویت را به خرید محصولات کارخانه‌ای بدهند و اگر تمایل به خرید محصولات بومی دارند، از واحدهای دارای مجوز و اعتبار لازم خرید کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 569360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟