شلیک دقیق پلیس پایان فرار سارق پژو سوار در تهران

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی رییس مرکزعملیات پلیس آگاهی پایتخت گفت: ساعت 9 صبح 22 اردیبهشت ماه سال جاری تیمی از کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی پایتخت هنگام انجام ماموریت و گشت زنی در اتوبان آزادگان به خودروی پژو405 که در حال حرکت به سمت غرب بود مظنون می شوند .

وی افزود: کارآگاهان با استعلام شماره پلاک خودرو متوجه می شوند خودرو دارای سابقه سرقت در روز 30 فروردین ماه از شهرکرج می باشد که برای متوقف ساختن خودرو به راننده آن دستور ایست داده می شود که راننده خودروی مسروقه بدون توجه به دستور پلیس با افزایش سرعت از محل متواری و با لایی کشی در بین خودروهای عبوری باعث رعب و وحشت شهروندان می شود .

شلیک تیرهوایی در تعقیب و گریز پلیسی

این مقام انتظامی افزود : کارآگاهان با استفاده از علائم هشدار دهنده مجدداً به راننده خودروی مسروقه دستور ایست داده که وی بدون توجه به اخطارهای پلیس به فرار ادامه می دهد که با توجه به حرکات مخاطره آمیز راننده خودروی مسروقه افسراکیپ برای جلوگیری از خسارت های احتمالی چند تیر هوایی شلیک می کند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت : عدم توجه راننده خودروی مسروقه به اخطارهای مکرر باعث شد کارآگاهان لاستیک های عقب خودرو را مورد اصابت گلوله قرار دهند که پس از طی کردن مسافتی خودروی مسروقه متوقف می شود. با عکس العمل سریع اعضای اکیپ متهم به هویت سینا 31 ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی می شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 568002 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟