دزد برلیانس تسلیم شلیک های پلیس نمی شد / مجید در تجریش چه کرده بود؟

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافیرئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت گفت: ساعت 4 بعد از ظهر جهارشنبه 17 اردیبهشت ماه تیمی از کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ هنگام انجام ماموریت در خروجی اتوبان ساوه بودند که مرکز پیام فرماندهی به آنها اعلام می شود یک خودروی برلیانس مشکی رنگ که دارای سابقه سرقت است به سمت اتوبان ساوه در حال حرکت می باشد.

تعقیب و گریز وحشت آور

این مقام انتظامی گفت : کارآگاهان با مشاهده خودرو سرقتی به راننده آن دستور ایست می دهند که وی بدون توجه به فرمان های پلیسی، با لایی کشی و انجام حرکات مخاطره آمیز از محل فرار می کند.

وی افزود: راننده خودروی برلیانس با افزایش سرعت و آسیب رساندن به خودروهای عبوری در صدد مسدود سازی مسیر حرکت واحد گشت را داشت که کارآگاهان با هوشمندی تمام به تعقیب آنها پرداخته و برای جلوگیری از خسارت و آسیب به جان و مال شهروندان افسر پلیس چند تیر هوایی شلیک می کند.

تیراندازی به سمت لاستیک خودروی سارق

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: راننده خودرو که همچنان به هشدارهای پلیسی بی توجه بود، لاستیک عقب خودرو مورد هدف کارآگاهان قرار گرفت و خودروی سرقتی با اصابت گلوله به لاستیکش متوقف می شود.

سرهنگ گزافی گفت: با توقف خودروی سرقتی کارآگاهان سریعا متهم را که قصد فرار به صورت پیاده را داشت دستگیر و مشخص شد راننده به نام مجید خودرو را 4 اردیبهشت ماه در حوالی میدان تجریش سرقت کرده است.

وی در پایان تصریح کرد: متهم برای بررسی بیشتر و کشف سرقت های احتمالی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 567469 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟