3 سرویس طلا، 2 شمش  طلا، 6 سکه تمام، 7 و نیم سکه طلا، و یک انگشتر و گردنبند ست قدیمی طلا  به سرقت رفتند + عکس دزد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ خلیل لطفی رئیس کلانتری 123 نیاوران گفت: ساعت 10 صبح روز  22  فروردین ماه زوجی جوان که مالک یک ساختمان در اقدسیه بودند، به کلانتری 123 نیاوران مراجعه و از به سرقت رفتن اموال طلا و جواهراتشان سرقت کردند.

سرقت 8 میلیاردی از خانه زوج جوان

این مقام انتظامی تصریح کرد: شاکیان مدعی بودند که از ساختمانشان مقادیری طلا و جواهر شامل: سه سرویس طلا، 2 شمش 20 گرمی طلا، 6 سکه تمام، 7 و نیم سکه طلا، و یک انگشتر و گردنبند ست قدیمی طلا به همراه 30 هزار دلار به ارزش 8 میلیارد ریال به سرقت شده است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران عملیات کلانتری به محل اعزام شده و در تحقیقات مشخص شد تنها مظنون پرونده نظافتچی ساختمان است که به مدت 10 سال است که در این ساختمان به نظافت و امورات خانه می پردازد و هفته ای 2 الی سه بار به این محل در رفت و آمد است.

دستگیری نظافتچی ساختمان

کلانتر محله نیاوران، تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم وی دستگیر و به کلانتری منتقل شد. نظافتچی ساختمان در ابتدا منکر سرقت بود و پس از بازجویی به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل مذکور اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم اظهار داشت، سرقت ها را در 5 مرحله مرتکب شده است و آخرین سرقتش شامگاه 21 اردیبهشت ماه بوده که مال باختگان متوجه  شده اند، افزود: سارق اظهار داشت کلیه طلاها را فروخته است اما دلارها در محل سکونتش است.

سرهنگ لطفی با بیان اینکه با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم اعزام شدند و دلارهای سرقتی کشف شد، گفت: دلارهای کشف شده به مالباخته تحویل و کشف جزئیات پرونده و شناسایی خریداران طلاهای سرقتی در دستور کار قرار دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 567449 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟