قاتل مرد ثروتمند کیست؟ / باغبان اول یا باغبان دوم؟ /کارآگاه فاش کرد! + جزییات

به گزارش رکنا، قطره‌های خون، زیر بالکن تا فاصله دومتر روی زمین دیده می‌شوند. کارآگاه هرمز وقتی بررسی کرد قطره‌ها همه یک‌شکل و یک‌اندازه بودند و هفت‌تیری که در صحنه پیدا شد صداخفه‌کن داشت. 2 باغبان در آنجا کار می‌کنند دستکش‌های هردو، خونی بود و کارآگاه هرمز از هردوی آن‌ها بازجویی کرد.

باغبان اول: من مسئول گل‌وگیاه داخل ساختمانم. بالا مشغول کار توی اتاق بودم. قرار بود پتوس‌هایی که به سقف اتاق چسبیده‌اند را هرس کنم که صدای ناله شنیدم. از نردبان پایین آمدم و تا به بالکن رسیدم تعجب کردم چون باغبان اول را در بالکن دیدم که داشت نرده‌ها را خون‌مالی می‌کرد ناگهان متوجه جسد آقا روی زمین حیاط شدم و به‌سرعت فرار کردم. حتما قتل کار خودش است چون فقط ما آنجا بودیم و زمانی‌که رسیدم داشت صحنه‌سازی می‌کرد.

باغبان دوم: مسئولیت گیاهان و درختان حیاط با من است. مثل همیشه مشغول رسیدن به درخت‌های انگور بودم که صدای فریاد شنیدم. به سمت ویلا دویدم و باغبان اول را دیدم که آن بالا در بالکن تفنگ به‌دست ایستاده و آقا که سینه خودش را گرفته بود، عقب‌عقب می‌آمد. خونش از نرده‌ها، روی زمین می‌چکید که حتما مشاهده کردید. بعد، از بالکن پرت شد پایین. از جایش بلند شد و چند قدم جلو آمد. همچنان خون‌ریزی داشت و آخرسر نقش زمین شد. در این لحظه باغبان اول مرا دید. من پا به فرار گذاشتم که جانم را نجات بدهم.

پاسخ:همه اندازه های قطره های خون به یک شکل و اندازه بود باغبان اول ادعا کرد باغبان دوم درحال خون مالی روی نرده ها بود که چنین چیزی صحت نداشت و همین نشان می دهد او دروغ می گفته و قاتل است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 567419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟