تعقیب و گریز هالیوودی پلیس در قلب تهران / دزد وحشیانه می رفت + فیلم لحظه به لحظه
حجم ویدیو: 10.21M | مدت زمان ویدیو: 00:01:24

به گزارش اختصاصی رکنا، چندی قبل تیمی از ماموران گشت پلیس آگاهی تهران در خیابان سبلان به رفتارهای راننده خودروی پراید سفید رنگ مشکوک شد.

ماموران در این مرحله شماره پلاک پراید را استعلام کردند که مشخص شد این خودرو سرقتی است و در این مرحله دستور ایست برای راننده صادر شد.

راننده پراید وقتی پلیس را در تعقیب خود دید بدون توجه به دستور پلیس پا روی پدال گاز خودرو گذاشت و با سرعت زیاد و حرکات مارپیچ در خیابان های شلوغ منطقه سبلان تصمیم به فرار گرفت.

تعقیب و گریز پلیسی

ماموران سایه به سایه خودروی سارق جوان را تعقیب و می کردند و راننده جوان در حالیکه با چند خودروی عبور تصادف کرده بود به فرار خود ادامه داد تا اینکه ماموران به ناچار و با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک هوایی کردند و پس از 15 دقیقه تعقیب و گریز پلیسی سارق جوان با یک خودرو تصادف کرد و ماموران قبل از اینکه سارق جوان با پای پیاده فرار کند او را دستگیر کردند.

دستگیری سارق سابقه دار

ماموران پس از دستگیری متهم وسایل سرقت خودرو و قمه و چاقو به دست آوردند و متهم که راهی جز اعتراف نداشت به سرقت هایش اعتراف کرد.

سارق جوان در اعترافاتش عنوان کرد که 3 سال قبل نیز به خاطر سرقت خودرو و حمل مواد مخدر نیز دستگیر شده و از تبهکاران سابقه دار است.

بنا به این گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 567069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟