دستگیری فرماندهان و اعضای ارشد داعش در شمال عراق

به گزارش رکنا، الحشد الشعبی، امروز (شنبه)، اعلام کرد که چند تن از فرماندهان و اعضای ارشد سازمان تروریستی داعش را در کرکوک (شمال عراق) دستگیر کرده است.

«ابو رضا النجار» مسئول محور شمال الحشد الشعبی در کنفرانسی مطبوعاتی با حضور فرمانده تیپ شانزده الحشد ضمن اعلام دستگیری فرماندهان داعشی، گفت: «اسلحه داعش اخیرا پیشرفته‌تر شده و تعدادشان در اطراف استان‌های کرکوک و نینوی افزایش یافته است».

ابو رضا النجار در ادامه گفت:‌ «عناصر داعش از سوی برخی طرف‌ها حمایت می‌شوند و این مسئله دیگر بر کسی پوشیده نیست، اما با این حال،‌ آنها نمی‌توانند و همچنین قدرت کافی برای به کنترل درآوردن دو استان مذکور را ندارند».

النجار با تأکید بر اینکه نیروهای الحشد الشعبی با سازمان تروریستی داعش مقابله خواهند کرد، گفت که الحشد الشعبی همیشه با محاصره داعشی‌‌ها آنها را به هلاکت می‌رساند و دائما در حالت آماده‌باش قرار دارد.

در همین ارتباط،‌ الشحد الشعبی،‌ شامگاه دیروز گزارش کرده بود که چند آشیانه داعش را ویران کرده و تعدادی از عناصر این سازمان تروریستی را در استان صلاح الدین از پای درآورده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 566450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟