چاقو چاقو شدن پلیس تهرانی توسط یک فراری / یک معجزه بود + عکس پلیس

به گزارش رکنا، چهارشنبه گذشته، مأمور پلیس و سرباز کلانتری 147 گلبرگ که در حال گشت در منطقه بودند متوجه مردی شدند که در حال سرقت لوازم داخل خودروی پژو 206 بود. اما اقدام مأمور پلیس برای دستگیری سارق وی را روانه بیمارستان کرد.
ستوان سوم علی آواک 38 ساله  از جدالش با سارق جوان چنین گفت: حدود ساعت یک بامداد چهارشنبه گذشته من شیفت بودم اما هنگام گشتزنی در تهرانپارس، خیابان جعفربای با صحنه سرقتی مواجه شدیم.
او ادامه داد: خودروی پراید نقره‌ای رنگی موازی خودروی پژو 206 پارک شده بود و شخصی در حال باز کردن در خودروی 206 بود. شخص مورد نظر لباس کلاه‌داری به تن داشت و نمی‌شد چهره‌اش را بخوبی دید اما مشخص بود که قصد سرقت لوازم داخل خودرو را دارد.
با دیدن این صحنه بلافاصله شماره پلاک خودرو پراید را استعلام کردیم که مشخص شد سه روز قبل در یکی از خیابان‌های پایتخت سرقت شده است. مرد جوان به محض دیدن ما پشت فرمان خودروی سرقتی قرار گرفت و بدون توجه به دستور ایست فرار کرد. برای اینکه بتوانم سارق را متوقف کنم دو تیر هوایی شلیک کردم اما سارق جوان بدون توجه به اخطارها به فرارش ادامه داد.

فرار با پای پیاده

سارق از منطقه تهرانپارس خود را به بزرگراه یاسینی و بعد از آن به بزرگراه بعثت رساند. در این میان مأمور کلانتری 147 گلبرگ بار دیگر اسلحه را به‌دست گرفت و این‌بار لاستیک‌های جلوی پراید را نشانه گرفت تا با پنچر کردن لاستیک‌ها مانع فرار شود.
ستوان آواک گفت: سارق سعی می‌کرد با حرکات مارپیچ و خلاف جهت از دست ما فرار کند اما ما همچنان به تعقیب و گریز ادامه می‌دادیم. به‌تمام واحدهای گشت نیز خبر دادم تا کمک کنند، وقتی هر دو لاستیک خودروی سارق پنچر شد او روی رینگ‌ها حرکت می‌کرد. در نهایت وارد خط ویژه شد و خلاف جهت در حرکت بود که با اتوبوسی شاخ به شاخ برخورد کرد و مجبور شد خودرو را رها کند و پای پیاده فرار کند.

20 دقیقه تعقیب و گریز

از آنجایی که خودروی پلیس در مسیر مخالف بزرگراه بعثت بود من از خودرو پیاده شده و او هم که مرا در تعقیب خودش می‌دید از موانع بین بزرگراه به سمت دیگر بزرگراه پرید و به فرارش ادامه داد. اما من دست از تعقیب برنداشتم، در میان خودروهای عبوری که با سرعت بالایی در حرکت بودند می‌دویدم تا سارق را دستگیر کنم هر لحظه خطر مرگ تهدیدم می‌کرد تا اینکه بالاخره او را گرفتم اما همین که خواستم به او دستبند بزنم، حس کردم بدنم داغ شد. سوزش شدیدی را در پهلویم احساس می‌کردم اما به تلاش خودم ادامه دادم و دستبند را به‌دست دزد جوان زدم.

در همین موقع سرباز کلانتری خودش را به من رساند. تازه متوجه شدم سارق مرا با چاقو زده است و از پهلویم خون زیادی می‌رود. وقتی داشتم از پا می‌افتادم راننده یک خودروی امدادی در کنارم توقف کرد و با دیدن وضعیتم، مرا به بیمارستان رساند.
مأموران پس از انتقال متهم به کلانتری در بازرسی از خودروی پراید سرقتی 5 ضبط و پخش خودرو 206، 7باتری ماشین و لوازم سرقتی دیگر کشف کردند و تحقیقات از متهم جوان در رابطه با سرقت‌هایش ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 565590 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟