دستگیری قاتل فراری پس از ۳۰ ماه زندگی پنهانی شاهرود

به گزارش رکنا، سرهنگ علی کریمی سه شنبه شب افزود : مقتول که فرد میانسالی بود در مهرماه سال ۹۶ بر اثر ضربات چاقو به قتل رسد.

دستگیری عاملان درگیری خونین

وی با اشاره به تلاش های کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی عاملان این جنایت افزود: درنهایت 3 عامل این نزاع خونین شناسایی شدند که ۲ تن از آنان در اقدامی فوری دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه عامل اصلی جنایت متواری بود، تصریح کرد: پس از ماه ها اقدام اطلاعاتی و تخصصی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شاهرود، درنهایت این فرد که از شهری به شهر دیگر نقل مکان می کرد در تهران شناسایی شد.

دستگیری قاتل فراری

این مسوول انتظامی از اعزام ۲ گروه ویژه شناسایی و دستگیری از پلیس آگاهی شهرستان شاهرود و یک گروه ویژه از مرکز استان به پایتخت خبرداد و اظهار داشت: پس از یک هفته اقدامات تخصصی ، متهم شناسایی و درعملیاتی ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه نیابت قضایی برای ا دستگیری متهم صادر شده بود، افزود: متهم به مراجع قضایی پایتخت تحویل و پس از چند روز برای رسیدگی به بزه انتسابی به شاهرود منتقل شد.

وی با بیان اینکه هرگونه اقدام خلاف قانون بدون پاسخ نخواهد ماند، تصریح کرد: هیچ راه گریزی برای هنجارشکنان و مجرمان نیست وقطعا هرکس امنیت مردم و جان و مال آنها را مورد تعرض قرار دهد دیر یا زود به دست عدالت سپرده خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 565251 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟